Laraax schreef:Oh god, kijk nu stormchasers en ze zijn ook in kansas, man wat een storm kan je daar krijgenkapot eng
helaas i het tornadoseizoen voorbij

mensen, ik denk dat spinnen een val van 1.70 niet overleven...... heb em niet meer gezien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze maakt mooie foto's! Misschien dat we dingen van elkaar kunnen leren

" 
Vandaag is de rodeo in Stafford als het goed is (In Kansas zijn ze niet goed in adverteren, dus echt duidelijk is het niet
) en ik ga daar alleen heen. Kan ik lekker foto's maken en vermaak me wel.
Veel plezier!!
NatassJa schreef:En als ik dan ook nog wensen mag doorgeven... Minimaal 1.85, stoppelbaardje, donker haar, lichte ogen. Blond, bij gebrek aan beter...
Ik zal mijn best doen
Ik weet nog niet wat ik aan kleding aan ga doen, een heel kort broekje (moet toch mijn slippers aan gezien ik weer blaren heb) of jurkje of 3 kwart broek
lifaya schreef:NatassJa schreef:En als ik dan ook nog wensen mag doorgeven... Minimaal 1.85, stoppelbaardje, donker haar, lichte ogen. Blond, bij gebrek aan beter...
HahahaIk zal mijn best doen
Ik weet nog niet wat ik aan kleding aan ga doen, een heel kort broekje (moet toch mijn slippers aan gezien ik weer blaren heb) of jurkje of 3 kwart broek
Of korte broek, met een wat langer shirt erover..
Renee goes manhunting
Misschien dat ik mijn cowboyhoed iook mee neem maar er is best een sterke wind
dus miss niet zo handig 

Ik zal pas laat thuis zijn, rodeo's beginnen in begin avond, rond een uur of 8, er is ook een BBQ enzo
en het eindigt om een uur of 10
Dus ik denk dat het voor jullie helaas pas morgen middag word dat jullie foto's zien
veel plezier vanaaf