Gletsjers lijken me gaaf Elias! Is er weleens iemand van hier 's zomers richting de gletsjers gegaan?
Ik ga vanavond weer naar de Uithof, kijken hoe erg dat gaat tegenvallen

Voor de rest die nog naar de echte sneeuw gaat, veel plezier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelkisssss schreef:Ik ben ook terug (net 2 uurtjes thuis) vanuit Kirchberg en ik wil nu al weer terug!! Sneeuw was de eerste paar dagen nog best goed maar de laatste 3 dagen ijs in de ochtend en prut in de middag. Maarja daardoor wel heel veel truckjes (veel off-piste kunnen springen) kunnen leren en niet zo hard gevallen. Wel heeeeeel veeeeel ongelukken gebeurd geloof ik. Heb iig nog nooit zo vaak de heli en de banaan langs zien komen. Ook 1 van de snowboardleraren op z'n vrije dag een mega crash, gelukkig alleen z'n sleutelbeen gebroken maar wat een enge val, brrr! En wat een gezelligheid weer in de kroeg (eisbar is echt geweldig!!)! Op naar volgend jaar, hopelijk zijn er dan weer zoveel bekende als dit jaar.
miccamaaike schreef:Fijn dat je het leuk hebt gehad Raggel! Damuls blijft mijn favoriet
Is Au ook leuk voor een dagje? Ben er nog nooit geweest... wie weet ook eens leuk!
DieL_Zor schreef:Trouwens Mliss ga jij altijd alleen? Vind je dat niet saai? Ik heb t 1x gedaan maar toen vond ik dr niet zoveel aan (kwam mss ook omdat ik toen n beetje ruzie had met m'n board hoor)