Wintersport 2010/2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:11

Mooi dat jullie het leuk hebben gehad!
Gletsjers lijken me gaaf Elias! Is er weleens iemand van hier 's zomers richting de gletsjers gegaan?

Ik ga vanavond weer naar de Uithof, kijken hoe erg dat gaat tegenvallen :+
Voor de rest die nog naar de echte sneeuw gaat, veel plezier :D

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:13

Ik ben ook terug (net 2 uurtjes thuis) vanuit Kirchberg en ik wil nu al weer terug!! Sneeuw was de eerste paar dagen nog best goed maar de laatste 3 dagen ijs in de ochtend en prut in de middag. Maarja daardoor wel heel veel truckjes (veel off-piste kunnen springen) kunnen leren en niet zo hard gevallen :D . Wel heeeeeel veeeeel ongelukken gebeurd geloof ik. Heb iig nog nooit zo vaak de heli en de banaan langs zien komen. Ook 1 van de snowboardleraren op z'n vrije dag een mega crash, gelukkig alleen z'n sleutelbeen gebroken maar wat een enge val, brrr! En wat een gezelligheid weer in de kroeg (eisbar is echt geweldig!!)! Op naar volgend jaar, hopelijk zijn er dan weer zoveel bekende als dit jaar.

elias

Re: Wintersport 2010/2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:48

Afbeelding
mn skioutfit van dit jaar! van de achterkant, moest eigenlijk even mn jas weer iets naar beneden doen, maar had net zo'n paadje met jump gedaan haha

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 16:37

ho kan mn vorige post niet meer editten, maar hier een foto van de voorkant:

Afbeelding

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:35

Hier ook een heeerlijke week skiën erop zitten in Mellau-Damuls. Weer was helemaal top, op 1 ochtend na alleen maar zon. 's ochtens lekker naar Damuls, daar werd de sneeuw te papperig 's middags, dus dan weer terug naar Mellau. En nog een dagje naar Au-Schoppernau geweest, ook erg leuk!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 10:06

Fijn dat je het leuk hebt gehad Raggel! Damuls blijft mijn favoriet :)
Is Au ook leuk voor een dagje? Ben er nog nooit geweest... wie weet ook eens leuk!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:31

miccamaaike schreef:
Is Au ook leuk voor een dagje? Ben er nog nooit geweest... wie weet ook eens leuk!

Ik vond Au goed te doen, een aantal jaren terug.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:32

La Joue du loup was echt geweldig :oo

als ik tijd heb zal ik even verslag doen

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:34

Angelkisssss schreef:
Ik ben ook terug (net 2 uurtjes thuis) vanuit Kirchberg en ik wil nu al weer terug!! Sneeuw was de eerste paar dagen nog best goed maar de laatste 3 dagen ijs in de ochtend en prut in de middag. Maarja daardoor wel heel veel truckjes (veel off-piste kunnen springen) kunnen leren en niet zo hard gevallen :D . Wel heeeeeel veeeeel ongelukken gebeurd geloof ik. Heb iig nog nooit zo vaak de heli en de banaan langs zien komen. Ook 1 van de snowboardleraren op z'n vrije dag een mega crash, gelukkig alleen z'n sleutelbeen gebroken maar wat een enge val, brrr! En wat een gezelligheid weer in de kroeg (eisbar is echt geweldig!!)! Op naar volgend jaar, hopelijk zijn er dan weer zoveel bekende als dit jaar.

Ah Kirchberg! :D
Eisbar is inderdaad gezellig!
Bij welke skischool kreeg je les? Gewoon skischool Kirchberg? Of Activ?

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:14

Ik had les bij skischool Kirchberg. Die kende ik al van vorig jaar en er waren weer heel wat dezelfde leraren dus dat was echt gezellig :D .

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:05

miccamaaike schreef:

Damuls is super in de ochtend, door de flinke zon de hele dag wordt het 's middags erg papperig en zwaar. Dan zijn we naar Mellau gegaan die aan de andere kant van de berg ligt en dus niet zo veel felle zon heeft gehad. Maar die nieuwe lift met stoelverwarming en de naastliggende blauwe piste hebben we minstens 10 keer gedaan, men die is lekker!

Au was super gaaf, met slalom met tijdsmeting en snelheidsmeter, super gaaf funpark ook voor de iets minder gevorderde. Ook hele leuke paadjes, helaas was de talabfahrt niet open, die schijnt ook super leuk te zijn! Jammer genoeg ook weer op de zonkant van de berg, dus snel pap sneeuw. Maar in de ochtend hadden we bewolking, dus het werd pas later op de dag zwaarder.

Vrienden die toevallig ook in dezelfde week in Mellau waren, zijn een dagje naar Warth geweest, moet ook echt super leuk zijn!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:26

Daar ben ik een keer een dagje geweest. Wel leuk om te skien, maar ik vond de sfeer minder. Veel massaler en drukker, hou ik niet zo van.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 12:59

Nog een paar dagen en dan naar Val Thorens! Volgens mij krijgen we het wel goed, deze week sneeuwt het nog bijna elke dag en vanaf het weekend alleen maar zon!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:51

DieL_Zor schreef:
Ik ga vanavond weer naar de Uithof, kijken hoe erg dat gaat tegenvallen :+

Ah joh je moet het je zelf leuk maken. *\o/*
Ik wil ook maar heb even geen vervoer heeeel vervelend... :\

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:31

baal stiekem hem een beetje dat het skigebied afgelopen weekend gesloten is ipv met pasen. had stiekem toch nog wel ff een lang weekend willen gaan.

veel plezier!!!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:25

Kunnen we hier in Nederland niet een berg maken met een laag sneeuw erop O:) ? Ik heb nog steeds heimwee ;(
Uithof en Snow zijn leuk, maar je bent binnen minder dan een halve minuut alweer beneden :+

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:35

Ik dus ook joh.. ik heb nog steeds heimwee :oo

haha als je webcams bekijkt van gebieden word je er echt triest van!
bij la joue du loup iig wel.
bij val thorens ligt nog aardig wat!! :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:52

Maar goed ook, anders hebben ze met de dutchweek niks meer :P

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:12

Hihi zou ook wel een beetje banketstaaf zijn :P
In ons gebied ligt (gelukkig) zo ongeveer niks meer :+ dus dat helpt iets hihi.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:33

Trouwens Mliss ga jij altijd alleen? Vind je dat niet saai? Ik heb t 1x gedaan maar toen vond ik dr niet zoveel aan (kwam mss ook omdat ik toen n beetje ruzie had met m'n board hoor :+ )

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:52

DieL_Zor schreef:
Trouwens Mliss ga jij altijd alleen? Vind je dat niet saai? Ik heb t 1x gedaan maar toen vond ik dr niet zoveel aan (kwam mss ook omdat ik toen n beetje ruzie had met m'n board hoor :+ )

Sorry beetje laten reactie. :=

Maar nee joh ik ga niet alleen heb 'een' vriend waar ik altijd samen mee ga. :D
Heb ik leren kennen in de les toen bij de uithof maar wonen niet bepaald bij elkaar in de buurt dus spreken altijd bij de uithof af. :D
Alleen zou ik ook niet zo snel doen anders heb ik altijd moeders nog die ik kan mee nemen. :P
Maar moet zeggen dan ben ik ook wel alleen bezig binding aan binding los en zij skied dus kan in 1 ruk door.
Maar nu ging ik best vaak elke week op de zelfde dag en er zijn heel veel mensen die daar ook elke week komen dus op den duur ga je wel mensen herkennen dus ben je niet helemaal alleen. :)

Maar moet zeggen ben nu PIEP lang niet geweest. :=
Vraag me af of ik het nog kan. _O-
Ben toen zo hard gevallen (In Oostenrijk) dat ik me spullen aan de kant heb gegooit en heb gezegt verot maar. _O-
Maar nu schijt ik wel een beetje peuken.
Maar moet wel weer echt gaan. :=

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:47

:+

Das wel superleuk dat je dan met zo iemand samen kunt :D En op den duur ga je idd wel mensen herkennen, maarja dan moet je wel elke x op hetzelfde moment gaan ja :P
Ik ga morgen weer na een lange tijd. Heb n vriendin weer zover :D Snowboardje heeft weer een extra laagje wax, dat moest ik nog steeds doen na Oostenrijk :=
Wel weer gaan hoor Melis! Anders durf je straks niet meer en dat is zonde ;)

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:58

Ga je met deze temperaturen nog wintersporten?! Jij durft... Ligt er nog genoeg sneeuw dan?

Oh of ga je naar de uithof? :+

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:03

Oh staat idd niet zo duidelijk _O- Ik ga naar de Uithof ja :')
Zou heel graag naar Oostenrijk ofzo willen hoor maar of er nog sneeuw ligt vraag ik me ook af :+ Hoewel ik ooit wel een keer in de zomer naar een gletsjer wil O:)

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 11:54

op de gletsjer is vast sneeuw te vinden en op het zuiderlijk halfrond gaat het skiseizoen weer beginnen dus er zijn ook nog wel mogelijkheden om in onze zomermaanden buiten te skien!

veel plezier in de uithof!!