Daar moeten we wel een soort van in de buurt van komen denk ik. Zal eens overleggen met hubbie wat die ervan denkt. Zijn er nog leuke of bijzondere dingen in de buurt te doen? Kan ik dat een beetje verkopen
Vorige week teruggekomen van weer een topvakantie in Amerika! Dit jaar zijn we naar de westkust geweest, rondreis gemaakt langs LA, Monument Valley (ook nog even paardgereden:)), Yosemite, Las Vegas, San Francisco, Grand Canyon enz. Laatste 4 dagen nog in een hotel in Santa Monica aan het strand en bij de pier gezeten. Zoveel gezien in zo'n korte tijd, echt heel snel gegaan!
Talida
Geplaatst: 25-08-10 20:18
Klinkt goed
Lynske78
Geplaatst: 25-08-10 20:38
@Pempy
Lekker hoor! Zo te horen heb je het erg naar je zin gehad.
Heb net NFL tickets gekocht voor onze vakantie. Stom genoeg kreeg ik ze 6 weken geleden niet besteld omdat je alleen tickets via de mail kon bestellen als inwoner van de VS, net kijk ik nog een keer en leek het wel te kunnen. Inmiddels zijn ze uitgeprint en klaar voor vertrek.
Gaaf Katja! Ben je al eens eerder naar zo'n wedstrijd geweest?
Talida
Geplaatst: 26-08-10 08:05
Wat voor wedstrijd is dat dan? Ik wil naast de WEG ook nog een wedstrijd van iets bezoeken (vindt Hubbie leuk) maar kan echt helemaal niks vinden in die periode in de buurt. Liefst iets met motoren
Nog niet Nadir, wel baseball en basketball maar dit is weer nieuw. We zitten héél erg hoog dus we moeten maar een verrekijker meenemen. Uiteindelijk gaan we vooral voor de sfeer en iets minder voor het spel.
Ik vind dat soort dingen altijd erg leuk om mee te maken. Gewoon kijken hoe mensen dat soort wedstrijden bekijken. Ik vind de sfeer tot nu toe erg goed bij dat soort gelegenheden dus hopelijk zit er iemand bij ons in de buurt die alles een beetje gaat uitleggen want ik snap geen zak van het spel
Haha, hier hetzelfde! Dat soort dingen zijn gewoon leuk om te combineren met de 'toeristische' attracties. Op die manier ben je toch iets meer betrokken bij de 'gewone' bevolking en maak je ook meer contact.