Maar ja inderdaad dat hij het nogsteeds vraagt is denk ik ook een goed teken......DILEMMA
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je gaat er helemaal voor of niet. Als het half-half is kun je jezelf beter de pijn besparen want een relatie op zo'n afstand is niet makkelijk.
) vrouwen....En hij zegt dat dat een spel is maar ik weet
)
Want het is echt niet makkelijk zon relatie op zo'n lange afstand... maar als je er voor wil gaan, moet je dat zeker doen!!!
! Mocht je van gedachten veranderen ik ga in de herfstvakantie ook weer. Het is en blijft een lastige keuze. Want inderdaad je moet er wel veel voor over hebben om hem even weer te zien! En als je er niet zeker van bent, erg lastig allemaal. Hoevaak heb je contact met hem?
Heerlijk heb er zo zin in. Heb vandaag de vliegtickets ontvangen en we hebben wel lekkere tijden!
Zelfs niet aan de kust.
Heel veel regen en wateroverlast.. Hopelijk is dat nu dus voorbij. ikkuh15 schreef:Jammer Ju dat het zo moet lopen! Mocht je van gedachten veranderen ik ga in de herfstvakantie ook weer. Het is en blijft een lastige keuze. Want inderdaad je moet er wel veel voor over hebben om hem even weer te zien! En als je er niet zeker van bent, erg lastig allemaal. Hoevaak heb je contact met hem?
Samcha ik ben benieuwd naar jouw verhaal! Waar woon je?
.
Ik was uiteindelijk blij toen we saampjes naar Nederland konden.
. Heb mijn taalcursus afgerond (Tömer) en daarna zijn we getrouwd. Nu is alles weer een beetje rustig en ga ik rustig op zoek naar een baan. Helaas door de crisis zal dit niet makkelijk worden.
)
Wonen daar meer buitenlandse mensen of niet?
. Met haar spreek ik wel eens af.
.
In Marmaris werd ik met rust gelaten, waren we op bezoek bij familie dan werd ik van alle kanten aangestaard, kinderen kwamen me zowat 'aanvallen' om eindelijk eens engels te kunnen praten
etc! Ik was dan altijd blij als we weer terug gingen naar huis.... 
En het leukste vond ik toch wel dat er meer Nederlanders woonde en dat er echt veel te doen was, al merk je daar natuurlijk niets meer van als je werkt.
Maar ik woonde er toen natuurlijk net en kende geen Turks, ging dus ook niet alleen de straat op.. Dat was na een tijdje in Marmaris natuurlijk ook weer anders. 
.