Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dancertjje

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:06

haha ik zag ineens dit topic, ik ga vannacht naar Disney gaan met de hele school, heb er zin in!!!! Haha!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:08

heel veel plezier dan maar! gaan jullie een dagje?

Dancertjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:10

jaa we komen dus vrijdagochtend aan en dan 's avond vertrekken we weer naar huis en komen we s nachts weer aan in NL Knipoog

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:17

leuk! Ja

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 16:28

Wooh toffe school! Cool

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 17:46

_Shawny: dat bedoelde ik ook. Want dan kan ik vanaf ons hotel naar het station met de bus, om vervolgens daar de RER te nemen richting parijs.
sax89: ik heb al gepakt ja. Moet nu nog even mijn rugzak pakken voor mijn eten en drinken overdag. Ik denk dat ik én een rugzak en een gewone tas meeneem. Vind het namelijk ook een beetje risicovol om mijn portemonnee in mijn rugzak te doen in parijs.
Loesje88: Ik denk dat dat wel lastig wordt. Voordat je sowieso ergens bent in parijs ben je al snel 45 minuten verder. De metro’s rijden vaak maar tot 12 uur ongeveer, dus ik denk niet dat het dan echt de moeite is. Want als je vanaf disney naar de eifeltoren wilt ben je al 1 uur kwijt. Dus 2 uur reizen, voor alleen een avondje is best veel..

Weet iemand of je in disney kan pinnen? Lijkt me wel, maar even voor de zkerheid.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:07

ja je kunt pinnen hoor!
Heel veel plezier allemaal Haha!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:08

we hebben de nieuwe disney boekjes 2009 binnen op het reisbureau
Mickey's magic year Lovers
prijzen zijn fors omhoog gegaan vind ik.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:18

Bonney4evver: dankje!.. De prijzen nogal omhoog gegaan, ik vond het al zo duur Knipoog. Dat wordt voor mij vast nooit in het disneyhotel

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:30

poeh nog hoger de prijzen. Ze waren al flink verhoogd door het 15 jarig bestaan want daarvoor was het echt een stuk goedkoper. Ik heb ooit kunnen boeken voor 149 euro p.p voor 4 nachten in santa fe. Z,n prijzen kom je nou nooit meer tegen

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:07

Ik heb vandaag mijn in disney aangeschafte trui en schoenen aan Haha!
Allebei van Nightmare before christmas Tong uitsteken

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:14

alvast heelveel plezier alemaal Lachen
moet nog tot kerst wachten Nagelbijten / Gniffelen

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:30

C_hristel schreef:
Loesje88: Ik denk dat dat wel lastig wordt. Voordat je sowieso ergens bent in parijs ben je al snel 45 minuten verder. De metro’s rijden vaak maar tot 12 uur ongeveer, dus ik denk niet dat het dan echt de moeite is. Want als je vanaf disney naar de eifeltoren wilt ben je al 1 uur kwijt. Dus 2 uur reizen, voor alleen een avondje is best veel..

thanks voor je uitleg... wel jammer dan Ja misschien dat we 1 dagje disney dan laten zitten en dat dagje gebruiken voor Parijs zelf Lachen

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:24

heel vel plezier c_hristel!

hoe bevalt je stage bonney4ever? ook nog steeds veel boekingen voor disney?

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 01:21

het is rustig geworden in het topic

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 01:32

ja idd ik heb ook nog geen plannen om te gaan haha eerst naar de winterefteling(of me vriend moet me nog verrassen met een tripje maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 01:34

ik wil proberen om volgend jaar rond deze tijd te gaan, net voor 5 december aangezien het daarna heel druk word in de winkel.
allemaal plannen maar nu nog uitvoeren
Haha!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 14:57

sax89 schreef:
heel vel plezier c_hristel!

hoe bevalt je stage bonney4ever? ook nog steeds veel boekingen voor disney?

Stage is nog wel leuk hoor, en nu veel tickets/voucher naijken voor mensen die naar disney gaan en samen met de canarische eilanden is t nog steeds het meest geboekt! echt leuk Haha!

Ik ben dus in october geweest maar het lijkt wel jaaaaaaren terug, en oh ik wil zo ontzettend graag terug, en dan met kerst maar dan mag het niet druk zijn en oooh Lovers

Volgens mij ging er iemand met school, en in het disney hotel, mensen waar blijven de foto's? Haha!

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:29

hm we gaan dus een dagje eerder naar disney hoorde ik vanmorge *LOL*

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:55

wat fijn dat je stage zo goed bevalt!

het lijkt inderdaad wel jaren geleden dat ik in disney was en het is pas december... wil echt graag nog een keer

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:31

Zo ik ben gisteren ook weer thuis gekomen!

Heb een weekend lang genoten.. Disney was heel mooi in de kerst sfeer. De parades waren ook echt een plaatje, super gaaf.
Een groot nadeel was wel echt de drukte hoor. Ik had mezelf er op voorbereidt, maar het was nog erger dan ik had verwacht. Overal een wachtrij langer dan 1 uur. (de populaire atracties 2 uur). Gelukkig gingen wij 's ochtends vroeg gelijk naar populaire atracties zodat daar de drukte mee viel. Maar ook bij die parades enz, soms kon je amper wat zien. En zelf voor het op de foto gaan met disney figuren moest je best lang wachten. Ook stonden er op de afgesproken tijden niet altijd een disney figuur, ik denk vanwege het weer. We hadden namelijk zondag de disney figuren gedaan en toen regende het. Maar we hebben alles gezien, wat we wilde zien. We hadden nog wel graag wat extra's shows gezien, maar daar was geen tijd voor. Ook 1 atractie moeten missen, want daar stond 2uur wachtrij en daar hadden we geen zin meer in aan het einde van de dag. In frontierland waren der zelfs ook iets van 3 atracties dicht, wegens het weer en het seizoen.

Parijs zelf was ook heel leuk.. En goed te doen met de RER en metro. We zaten op de heen weg binnen 25 min bij de notre Dame.. Terug weg duurde wel 10x zo lang ongeveer, maar dat kwam wegens ongeluk dus dat is onmacht. In parijs was de Champs Elysees ook verlicht in kerstsfeer en was er kerstmarkt, heel leuk dus.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:39

Fijn dat je het lekker hebt gehad.

Welke atracties waren dicht? Da's wel jammer hoor.
Ben je een dagje naar Parijs geweest of alleen de avond zoals je van plan was.

En we willen graag foto's zien natuurlijk.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:42

Dat was iemand anders die alleen van plan was om een avondje naar parijs te gaan Tong uitsteken.. Ik ben gewoon een dagje geweest.

Ik ben nu bezig met mijn foto's op de computer te zetten.. Alleen best veel foto's zijn niet echt mooi gelukt, van de parade bijv. Dat kwam doordat het toen super hard regende en het schemerig was dus dat vind ik wel jammer. Ik heb al een paar foto's van denk4ever gehad, maar als er nog meer mensen foto's hebben van de parade hou ik me aanbevolen Lachen

Uhh ik kijk zo ff op de plategrond welke atracties dicht waren.. In ieder geval dat pocahontas village en die atractie daarnaast.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:54

O sorry, ik heb dan inderdaad niet goed opgelet. Wel leuk voor de afwisseling toch, een dagje naar Parijs.

Dat gevoel ken ik, dat de foto's niet goed lukken. Mijn toestel doet het ook niet goed in de schemer e.d. Toch blijf ik nieuwsgierig hoor. Er zitten altijd wel een paar goeie tussen.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:57

Ik wilde een avondje parijs doen Lachen
Maar misschien dat we net als C_hristel gewoon een dagje gaan Ja

Ik ben ook erg benieuwd naar je foto's C_hristel