Grappig, meestal ben ik heel scherp op dt, maar over deze had ik gewoonweg heen gelezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jet schreef:Ja, dat weg moeten met trailer/vrachtwagen lijkt me ook heel heftig. Bij die bosbranden bij Los Angeles zag je ook steeds oproepen voorbij komen voor vervoer van paarden/pony's, brrrrr.
Grappig, meestal ben ik heel scherp op dt, maar over deze had ik gewoonweg heen gelezen.
Monique1963 schreef:Hi Otti, ik zag dat op fb volgens mij ja dat je daar was, kan dat kloppen? Maar dat is boven Nîmes en dat is zonder pauzes ruim 4 uur rijden. Wij hebben ooit die afstand gereden en dan ben je daadwerkelijk wel 6 uur onderweg. Maar je bent altijd welkom hoor!
[ Afbeelding ]
Otti1977 schreef:Monique1963 schreef:Hi Otti, ik zag dat op fb volgens mij ja dat je daar was, kan dat kloppen? Maar dat is boven Nîmes en dat is zonder pauzes ruim 4 uur rijden. Wij hebben ooit die afstand gereden en dan ben je daadwerkelijk wel 6 uur onderweg. Maar je bent altijd welkom hoor!
[ Afbeelding ]
Ja klopt. Staat op Facebook. Heerlijk luieren in het zwembad nu. Dinsdag 28km in Parijs gelopen met mijn dochter. Zaterdag ga ik naar Bourges om dan zondag naar Sables-d'Olonne te gaan. Even naar de kust en dan weer naar huis. Dus ik kom dan niet bij jou in de buurt. Jammer.
Tinka schreef:Droogt dat beton niet veel te snel met het warme weer?
Marilu schreef:Toch ook weer een groot werk, die betonvloer !
De voorbereidingen alleen al ... Pelle was inderdaad wel iets té enthousiast![]()
De kapotte golfplaten, zijn er dat nog met asbest in ?
Zo ja, toch best opletten bij het behandelen van die platen, denk ik ...
Mooi, die vosjes. Zijn eigenlijk heel mooie dieren. Spijtig dat ze een onsympathiek imago hebben.
Enfin, dat komt natuurlijk, omdat ze de kippen gaan doden en de eitjes gaan stelen bij de mensen ...
Van de vos vindt een mens dat onsympathiek, als de mens het zelf doet, vindt hij het zijn goeie recht
En de hittegolf heeft jullie dus ook bereikt !
Jullie hebben er zo te zien toch geen last meer van, van die hoge temperaturen, want jullie werken gestaag door.
En wat balen van die hooibaal![]()
Gelukkig heeft Pelle ook dat weer netjes opgelost !