Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daar even binnengeneusd. Zoveel pakketten opgebouwd in vitrines ook. Alles wat er uitgegeven is door Lego stond daar zo ongeveer in de virtinekasten of in dozen of was daar geweest, naast de zitmaaiers en andere tuinbouw dingen
niks nodig maar toch niet met lege handen naar buiten.
Ik zageen set waar ik allanger naar opzoek was en gv zag een schattige pistebulli en een motor staan. Daarna langs de mac en helemaal binnendoor gereden naar huis. Dat was wel even fijn. Nu hopelijk slaap vinden zo
stoute kast. Maar grote dank daarvoor.
Het geeft zoveel rust. Komend weekend hopelijk kunnen ophalen bij haar
heel erg lelijk woord. Ik voel me uitermate belabberd nu. Groot gat met een beste bak hechtingen, kaakbot ontsteking, dikke opgezwollen hoofd aan een kant, kotsmisselijk door de niet werkende verdoving en de vrijgekomen materialen en stik veel pijn. Kortom niet echt top. En dat met tandartsangst, enige optie was kies met spoed eruit.
wat een paniek bah. Ik lag te trillen op de stoel huilend. Goddank een lieve tandarts maar het is gewoon prut dat een schooltandarts me zoveel angst heeft gegeven destijds en door een trek slachtwerkje door een latere tandarts is de angst alleen maar bevestigd daarmee
gv moet alleen de spulletjes maar ophalen dan en in de bus laten zitten.
misschien valt het mee, ik heb ook wel eens zo'n gat gehad met een lelijke trekking (uitgescheurde lip dikke kaak) maar 2 dagen later was de pijn enorm gezakt en de zwelling ook. Dus misschien valt het mee, al is het natuurlijk altijd beter om van het ergste uit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen (ik ben ook geen tandartsliefhebber overigens
)
Apotheek gaat nu met tandarts huisarts en eventueel een kaakchirurg uitvissen welke ik wel mag hebben.ik moet daar wel zo rap mogelijk mee starten om erger te voorkomen. Het is nu al heel fiks ontstoken dat kaakdeel.
inclusief op vakantie met dikke ontstekingen en pijnstilling waar je ietwat vaaaaag van wordt tot grote hilariteit van de campingbeheerders,
zolang het geen vaag verweg land is komt dat meest wel goed.
Wat inhoudt 3 keer per dag 8 lepels vieze meuk met een chemische kersensmaak voor 7 dagen.
brrrr als het maar helpt.
Gelukkig hebben ze wel wat gevonden. 
het is te doen nu. De altijd aanwezige druk is weg nu. Dat werd kennelijk veroorzaakt door die verprutte wortel. Na genezing ben ik wel benieuwd of ik verdere verbetering merk fysiek
ik heb dezelfde voor mijn luisterboeken maar die ligt in frankrijk. Ik heb er dan nu ook een hier. Je hebt via de zkf maar recht op een en ze zijn best duur. Nu kan ik in nl ook luisterboeken luisteren.
die verhuisd naar frankrijk ook voor aan de wifi. Twee fijne daglicht lampen. Erg welkom ook voor oa knutselen. Ik heb zelf een eenvoudig soort schermpje, deze zijn te richten, voor mijn tante hard nodig om nog iets te kunnen zien. En voor mij dan fijn bij knutselen voor wat extra goed licht. Een mooie mand die ik fijn voor mijn haardhout kan gebruiken
ik zag een handige torenventilator liggen ook in de bus. De stoelen zijn van heel goede kwaliteit. De kast en tafeltje kon ik niet goed zien.
(volgens tantes)
en zwaar ook! Er is ook nog een zwarte staande lamp achter het kastje verstopt.
iets met communicatie verwarring en zo.
Er gaat best wat zijn kant op ook.
alles zal een nuttige bestemming krijgen. Ook nog een lamp dan, ik vermoed welke dat is
,
ze hebben me dan als we geven alles maar mee dan hoeven wij het niet af te voeren gebruikt dan. Maar alles krijgt wel een plekje bij mij of anderen als ik er niks mee kan. Tafel is idd geen lichte en degelijk hardhout maar wel geschikt om die rare hoek naast de pelletkachel op te vullen. Dat is een donkere vage hoek. Door de tafel daar te plaatsen kan ik er bv een schaduwplant kwijt en de oude filmprojector als de vloer eenmaal gedaan is. Dan wordt mijn kamer rondom 30 cm groter.
Alle fotos die mijn tante had liggen zaten er ook bij. Die zijn nu onderweg naar mijn papa samen met zijn spulletjes. Ik neem aan dat die niet voor mij bedoeld waren. Oa fotos van mijn opa en oma. Een familiefoto van lang lang geleden toen ik gezien mijn haar een jaar of 13/14 was.
. Heel leuk om te zien. Als mijn papa die al heeft komt hij weer terug
en anders later wel
Dat had hier niet mogen zijn voor zover ik weet
maar bij mijn tante. Haar rozenkrans erg die belangrijk was voor haar, die ook bij de ziekenzegening even zoek was begreep ik net van mijn vader. Toen was hij weer gevonden. Maar nu na verplaatsen van de leeggehaalde kast lag er een heel klein etuitje op de grond. Met daarin rozenkrans, kruisje en st christoffel penning. Kennelijk in een hoekje van een la zich verstopt en eruit gevallen. Mijn paps is nu aan het rondvragen wat daarmee moet. Met liefde geef ik die een plekje maar ik wil zeker weten dat deze niet bij toeval nu hier is.
had nu liever in Frankrijk gezeten bijna met een bus vol spullen. Maar ja dit lost zich ook wel weer op