Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Momo94 schreef:Ik ben benieuwd allemaal zondag. Dan vlieg ik samen met mijn vriend om 6.35 naar rhodos. Ben benieuwd hoe druk het is. Zijn er trouwens tips om te weten waar je naar toe moet? Ik ben vroeger wel eens via weezen airport gevlogen, maar daar weet ik niks meer van. Vind het meest spannende dat ik eigenlijk de weg niet weet.. wij hebben handbagage en ruimbagage.
Pieneappel schreef:Ik vlieg maandag 11:50 vanaf Schiphol.. in mei heb ik ook gevlogen vanaf Schiphol en dat ging toen best wel soepel. Toch vind ik het nu wel weer spannend haha..
We vliegen met TUI en kunnen 24 uur van te voren inchecken. Nu zie ik op de Schiphol app staan dat we incheckbalies 22-23 moeten hebben.
En vervolgens staat er:
Bagage drop-off bij balie 23
Als het lukt om online in te checken(want dat is in mei niet gelukt), dan kunnen we dus aansluiten bij balie 23 om de bagage af te geven?
Eileen_ schreef:En als dat nou het enige was, dan was het nog okédoor de vertraging de aansluitende vlucht gemist, waardoor ik nu verder reis na 2 a 3 uur slaap te hebben gehad (het is hier nu 5.00u, dus 3.00u moest ik op), na 24 uur wakker te zijn geweest. Ook nog een overstap van maar een uur, ipv rechtstreekse vlucht
uiteindelijk kom ik vast op m’n eindbestemming haha.
En we moesten na het landen ook nog eens 45 min wachten voordat we uit het vliegtuig konden, want er was geen gate. Alsof je niet gaat genoeg bent na 7 uur wachten en dan een vlucht van 8 uur.
Het kan altijd erger. Maargoed dit is natuurlijk wat off-topic
Pieneappel schreef:Ik vlieg maandag 11:50 vanaf Schiphol.. in mei heb ik ook gevlogen vanaf Schiphol en dat ging toen best wel soepel. Toch vind ik het nu wel weer spannend haha..
We vliegen met TUI en kunnen 24 uur van te voren inchecken. Nu zie ik op de Schiphol app staan dat we incheckbalies 22-23 moeten hebben.
En vervolgens staat er:
Bagage drop-off bij balie 23
Als het lukt om online in te checken(want dat is in mei niet gelukt), dan kunnen we dus aansluiten bij balie 23 om de bagage af te geven?
purny schreef:Ik vlieg 28 oktober naar Berlijn. Kreeg het advies om 4 uur van te voren aanwezig te zijn. Volgens het reisbureau ligt het probleem bij de security
MarliesV schreef:purny schreef:Ik vlieg 28 oktober naar Berlijn. Kreeg het advies om 4 uur van te voren aanwezig te zijn. Volgens het reisbureau ligt het probleem bij de security
Qua tijd kan je beter met de trein gaan naar Berlijn. Weet niet of je al geboekt hebt maar dat zou ik serieus overwegen.
Vriendin vliegt komende maandag naar Turkije. Hopelijk gooit de trein staking geen roet in het eten.
purny schreef:MarliesV schreef:
Qua tijd kan je beter met de trein gaan naar Berlijn. Weet niet of je al geboekt hebt maar dat zou ik serieus overwegen.
Vriendin vliegt komende maandag naar Turkije. Hopelijk gooit de trein staking geen roet in het eten.
Al geboekt. Ik moet namelijk dit jaar nog met klm vliegen wil ik mijn miles niet kwijt raken