lexa schreef:Kan je ook gewoon een ov kaartje kopen op station?
Ja zeker! Alle automaten zijn gewoon actief. En bij de meeste stations die wij aangedaan hebben was dat niet eens met een lange rij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shirleyp schreef:Ik heb nog een organisatorisch vraagje voor de ervaringsdeskundigenIk begreep hier dat er pendelbussen naar de venue gaan. Waar kan ik vinden hoe laat en vanaf waar die vertrekken? Mijn hotel zit vlakbij Versailles Chantiers metro- en busstation, hoop dat ik daar kan worden opgepikt.
In de public transport app zie ik alleen de standaard busroutes toch? Heb wel mijn Navigo-pas binnen, dus kan sowieso met het ov reizen. Hoop dat iemand mij van wat info kan voorzien
Fitzroy schreef:Sorry, geen ervaring. Ik ben op de fiets geweest en dat doen we komend weekend weer.
Ik zag wel dat het terug goed geregeld leek, met verschillende paden voor de diverse stations.
Veronica2 schreef:Het is vooral jammer voor de mensen die net een minuutje te laat op de trap waren en daardoor Lottie hebben gemist. Maar verder mag iedereen toch zelf weten wanneer ze op hun stoeltje gaan zitten?
veerledec schreef:Fitzroy schreef:Sorry, geen ervaring. Ik ben op de fiets geweest en dat doen we komend weekend weer.
Ik zag wel dat het terug goed geregeld leek, met verschillende paden voor de diverse stations.
Wij nemen ook fietsen mee. Kan je vanaf de voorkant van het kasteel fietsen door de tuinen, of ga je dan om via de weg langs de zuidkant?
nevica schreef:Ashleytjuhh schreef:Ik blijf het toch frappant vinden dat nu ook weer de tribus toch best leeg zijn.
Als je kaarten hebt wil je toch alles zien en niet maar een deel
Ja maar je wilt ook niet levend verbranden geloof ik.