Samen genieten van de vakantievoorpret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 22:48

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier is het prachtig weer.
En het is black friday.

Gisteren naar de Horseshoe bend, Lake Powell en de antilope canion geweest.
Je word er gewoon stil van zo immens groot het is...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 15:02

Gaaf, Purny. Je zit daar wel gevaarlijk ;)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 15:46

Wat een mooie foto’s Purney en Daisy. Antilope canyon zou ik ook graag nog eens zien.
Hier druk aan het plannen voor nieuw Zeeland. We zitten een beetje te twijfelen of we echt het hele Zuidereiland afgaan in 3 weken of de route korter maken. Iemand ervaring met deze reisperiode? Is 1 week noord. 1 week midden. 1 week zuid een optie of zit je dan vooral in de auto?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 15:58

Hele mooie foto's LWDaisy!

Oh prachtig Purny!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 16:22

Fitzroy schreef:
Gaaf, Purny. Je zit daar wel gevaarlijk ;)

Er waren mensen die nog dichterbij de rand waren.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 16:40

boeflover schreef:
Wat een mooie foto’s Purney en Daisy. Antilope canyon zou ik ook graag nog eens zien.
Hier druk aan het plannen voor nieuw Zeeland. We zitten een beetje te twijfelen of we echt het hele Zuidereiland afgaan in 3 weken of de route korter maken. Iemand ervaring met deze reisperiode? Is 1 week noord. 1 week midden. 1 week zuid een optie of zit je dan vooral in de auto?

Wanneer gaan jullie? Ik zit ook te kijken naar Nieuw-Zeeland, maar twijfel nog omdat ik niet zeker weet of ik het leuk vind om 3 weken alleen te roodtrippen haha. Alternatief zou Sri Lanka zijn, maar dat ik nu ook even een twijfelgeval, even afwachten hoe het daar afloopt ;(

Gaaf Purny! Lijkt mij zo vet daar!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-25 17:11

Costa Rica is misschien dan ook een alternatief. Of zijn jullie daar al geweest?

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 17:44

Jaa ben ik geweest. Prachtig land inderdaad!

Heb nu de volgende landen waaruit ik wil kiezen: Nieuw-Zeeland, Sri Lanka, El Salvador, Nicaragua of Filipijnen. Maar latijns Amerika ben ik 2 jaar terug 6 maanden geweest, dus neig nu naar wat anders.

Sri Lanka lijkt mij makkelijk te reizen als solo reiziger, maar ja nu is de situatie niet best natuurlijk. En Nieuw-Zeeland lijkt mij erg gaaf, maar als solo reiziger moet ik dan wel alles zelf rijden.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 17:46

Travel_me schreef:
boeflover schreef:

Wanneer gaan jullie? Ik zit ook te kijken naar Nieuw-Zeeland, maar twijfel nog omdat ik niet zeker weet of ik het leuk vind om 3 weken alleen te roodtrippen haha. Alternatief zou Sri Lanka zijn, maar dat ik nu ook even een twijfelgeval, even afwachten hoe het daar afloopt ;(

Gaaf Purny! Lijkt mij zo vet daar!

We gaan in januari. Het Noordereiland hebben we al eens eerder gedaan en was al prachtig, naar horen zeggen moet het Zuidereiland nog mooier zijn dus ben erg benieuwd! We hebben opnieuw een minicamper gehuurd via Spaceships, dat is de vorige keer prima bevallen. Reizen in Nieuw Zeeland is heel gemakkelijk overigens.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-25 17:53

Travel_me schreef:

Heb nu de volgende landen waaruit ik wil kiezen: Nieuw-Zeeland, Sri Lanka, El Salvador, Nicaragua of Filipijnen. Maar latijns Amerika ben ik 2 jaar terug 6 maanden geweest, dus neig nu naar wat anders.

Sri Lanka lijkt mij makkelijk te reizen als solo reiziger, maar ja nu is de situatie niet best natuurlijk. En Nieuw-Zeeland lijkt mij erg gaaf, maar als solo reiziger moet ik dan wel alles zelf rijden.

De Filippijnen kan ik ook wel aanraden hoor! Dat is als soloreiziger ook prima te doen :j Mocht je er tips over willen, dan stuur je me maar een pb ;)

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 19:33

Travel_me schreef:

Ik zou zeker naar Nieuw Zeeland gaan. Geweldig land en je maakt heel makkelijk contact daar. Moet wel zeggen dat ikzelf in hostels verbleef dus dan heb je toch heel makkelijk aanspraak. Ook veel contact gehad met locals.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 16:51

Afbeelding

Vandaag naar huis. Totaal ongeveer 83 km gelopen afgelopen 5 dagen.
Gisteren nog naar de Grand Canyon geweest, Joshua Tree park en de Hoover dam.
In de avond nog naar Freemont street geweest, wat een feest zeg!
Iedereen ging met elkaar dansen, ik heb ook gedanst met iemand die ik niet ken.

Ik vind de antilope Canyon mooier dan de Grand Canyon.
De Grand Canyon is ook heel mooi en groot maar de antilope is knusser.

Deze stad staat zeker op mijn lijst om nog een keer te bezoeken.

Maar eerst naar de katjes toe.