Hier is het prachtig weer.
En het is black friday.
Gisteren naar de Horseshoe bend, Lake Powell en de antilope canion geweest.
Je word er gewoon stil van zo immens groot het is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

boeflover schreef:Wat een mooie foto’s Purney en Daisy. Antilope canyon zou ik ook graag nog eens zien.
Hier druk aan het plannen voor nieuw Zeeland. We zitten een beetje te twijfelen of we echt het hele Zuidereiland afgaan in 3 weken of de route korter maken. Iemand ervaring met deze reisperiode? Is 1 week noord. 1 week midden. 1 week zuid een optie of zit je dan vooral in de auto?
Travel_me schreef:boeflover schreef:Wat een mooie foto’s Purney en Daisy. Antilope canyon zou ik ook graag nog eens zien.
Hier druk aan het plannen voor nieuw Zeeland. We zitten een beetje te twijfelen of we echt het hele Zuidereiland afgaan in 3 weken of de route korter maken. Iemand ervaring met deze reisperiode? Is 1 week noord. 1 week midden. 1 week zuid een optie of zit je dan vooral in de auto?
Wanneer gaan jullie? Ik zit ook te kijken naar Nieuw-Zeeland, maar twijfel nog omdat ik niet zeker weet of ik het leuk vind om 3 weken alleen te roodtrippen haha. Alternatief zou Sri Lanka zijn, maar dat ik nu ook even een twijfelgeval, even afwachten hoe het daar afloopt![]()
Gaaf Purny! Lijkt mij zo vet daar!
Travel_me schreef:Jaa ben ik geweest. Prachtig land inderdaad!
Heb nu de volgende landen waaruit ik wil kiezen: Nieuw-Zeeland, Sri Lanka, El Salvador, Nicaragua of Filipijnen. Maar latijns Amerika ben ik 2 jaar terug 6 maanden geweest, dus neig nu naar wat anders.
Sri Lanka lijkt mij makkelijk te reizen als solo reiziger, maar ja nu is de situatie niet best natuurlijk. En Nieuw-Zeeland lijkt mij erg gaaf, maar als solo reiziger moet ik dan wel alles zelf rijden.
Mocht je er tips over willen, dan stuur je me maar een pb
Travel_me schreef:Jaa ben ik geweest. Prachtig land inderdaad!
Heb nu de volgende landen waaruit ik wil kiezen: Nieuw-Zeeland, Sri Lanka, El Salvador, Nicaragua of Filipijnen. Maar latijns Amerika ben ik 2 jaar terug 6 maanden geweest, dus neig nu naar wat anders.
Sri Lanka lijkt mij makkelijk te reizen als solo reiziger, maar ja nu is de situatie niet best natuurlijk. En Nieuw-Zeeland lijkt mij erg gaaf, maar als solo reiziger moet ik dan wel alles zelf rijden.