Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij was ook erg hoopvol aan het vragen of wij het land ook konden kopen, want dochterlief zou het toch niet kunnen gebruiken voor haar koeien. Genoeg tekenen aan de wand dat ze blij zijn dat wij er nu zitten, ze mogen ons erg graag gelukkig! Bij de volgende ronde gevulde koeken ga ik hen ook een aantal doneren, we moeten ze natuurlijk wel te vriend houden.
Daar is dus geen melding voor nodig gelukkig. Gaan we ook niet op wachten, want de schoorsteen staat op een betonnen plaat die op 2 zwaar verrotte vloerbalken ligt. De schoorsteen zelf heeft ook meerdere scheuren van boven tot helemaal onder, dus die moeten we gewoon zsm verwijderen voor die zichzelf verwijdert cq instort.

gelukkig kom ik zo aan een hoofdweg te wonen vanaf de peage die als eerste gestrooid wordt en ook de weg naar de supermarkt ligt daaraan. Ik heb daar ook steeds naar gevraagd bij bezichtigingen, hoe zit het met gladheidsbestrijding.
Dan kan ik altijd koken (geen seconde nog gedacht aan stroomuitval kwa koken, wel voor de verwarming gek genoeg) al moet er dan wel een kleinere gasfles komen. Deze kan ik niet eens tillen.

. Ik heb ruzie met dat ding de laatste tijd
.
.