cobiie schreef:Billy, met een plus abonnement heb je 5% korting. Verschil tussen plus en premium is daardoor maar 5% op eten en drinken, niet de gehele 10%.
Snel gerekend. Als je de abonnementen per jaar betaald, betaal je 115 euro meer voor het premium abonnement. Als je dat terug wilt verdienen door de 5% meer korting op eten/souvenirs, moet je 2300 euro per jaar daaraan uitgeven.
Bij plus abonnement krijg je ook 2 vriendentickets, dus maar 2 minder dan bij premium.
Wij hebben 5 abonnementen, dus 10 vriendentickets per jaar, die komen meestal niet op.
Ik hoef mijn kosten er ook niet uit te halen met de 10%, maar het gevoel, als ik met een vriendin ben dat ik voor haar de dag een stukje minder duur kan maken geeft mij een goed gevoel.
Het abo heb ik met mijn broer, maar die houd zijn vriendentickets in zijn eigen kring, net zoals ik dat doe, en de 4 gaan echt wel op.
Ik ben groot voorstander van de diverse vormen, voor ieder iets wat bij zijn of haar levensstijl past
Sassy4barrel schreef:Met AH tickets ? Kun je daarvoor punten sparen ? Ik heb trouwens veel punten bij jumbo zag ik laatst maar die heeft dat denk ik niet?
Is er net voor Halloween iets speciaals bij de Efteling ? We waren vorig jaar bij Toverland rond die tijd en was mooi aangekleed enzo. Echt wel hallloween sfeer. Heeft de Efteling ook zoiets?
Vorig jaar heeft er iets van een uitleg op looopings gestaan waarom ze dat niet doen, dus nee geen Halloween aankleding
cobiie schreef:Dat je met verkoop van die stolp meer dan 200 euro kon/kan verdienen is inderdaad van de zotte.
Idem met de verkoop door Efteling personeel van spullen die zij krijgen (als geschenken) vanuit de Efteling.
Ja dat was echt belachelijk! Ik kon het ook niet over m’n hart verkrijgen om het gewoon te koop aan te bieden. Hij staat mooi. In doos. In de kast