Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Ik vind m de laatste jaren iig flink duurder geworden, en met storm ga je echt alle kanten op op deze boot. Vroeg boeken scheelt wel.
Karin_deB schreef:Ik heb dit hele topic doorgelezen en alles gemarkeerd wat mooi/leuk lijkt + ook leuke activiteiten voor de kids.
Ik hoopte dat er dan misschien een logische route in zou zitten.
Dat is een dikke nee![]()
[ Afbeelding ]
Rije schreef:Ik schrik ook van de bootprijzen tegenwoordig. Als ik dat afzet tegen met auto en caravan naar Frankrijk oid, dan weet ik niet hoe vaak we nog in Schotland zullen komenWe hebben gelukkig al veel mogen zien, maar af en toe nog eens terug zou zooo fijn zijn. Maar met zulke overtochtprijzen, en dat we in schoolvakanties moeten, ik weet het niet......
_xManadisx_ schreef:Wij zijn in November 750 euro kwijt met 3 personen, auto en 2x ontbijt, 1x diner. Vliegen konden we niet in die periode voor deze prijs en dan kwam de auto huur er nog bij. Dus vind het opzich wel meevallen.
Afgelopen september waren wij voor 5 personen, 2 auto's en 2 honden 1400 euro kwijt.
_xManadisx_ schreef:Heb je het dan over november of oktober. Vind in november 250 euro pp inclusief 2x ontbijt en 1 keer diner best meevallen eigenlijk.
September ook wel, vorig jaar waren we in juni meer kwijt.
xSagan schreef:Met de tip van hier gaan we van woensdag tot woensdag naar Schotland, dat was de goedkoopste tot nu toe als optie met de boot. Voor het eerst zelf rijden daar en hebben goed besproken wat we fijn vinden en niet. Zo gaan we op de reisdag Max 2 a 2,5 uur rijden en blijven we daar in de omgeving van Edinburgh. Vinden wij beide prima. Ook even opgezocht wat er daar allemaal te doen is wat we nog niet gedaan hebben. Ben benieuwd of het ons gaat bevallen zoals we het in onze hoofd hebben. We willen vooral meer rust in plannen en zelf beslissen hoe lang we ergens blijven. Dat is met georganiseerde reizen toch moeilijker.