Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Ik heb ik Kruger helemaal geen uitleg gehad.....
En dat van die prive parken is onzin. Geldt lang niet voor alle priveparken. Velen staan bijv in open verbinding met kruger maar zijn wel prive.
Marije112 schreef:Veel plezier jullie allemaal! Geniet ervan!!!
Ik ben vandaag bij de ambassade van Zuid-Afrika geweest. Ik wil graag 180 dagen blijven, en had op internet gelezen dat je hier in Nederland dat al aan kon vragen. Dat is dus helaas niet zo. Ik heb wel al een vliegticket geboekt om na 180 dagen terug te reizen. Nu zal ik dus in Zuid Afrika zelf het verlengde visum aan moeten vragen. Als mijn aanvraag daar wordt afgekeurd zal ik dus na 90 dagen op en neer moeten vliegen naar Nederland.... Lekker kak weer dit..
Iriscope schreef:Gelijk zodra je aan komt naar het bureau gaan waar je met je vriend toen ook bent geweest.
6 maanden geleden liepen ze zo achter dat een aanvraag amper te doen was, de aanvraag duurde meer dan 3 maanden en binnen 3 maanden na aankomst heb je je verlenging nodig.
Maar als je nu aankomt en gelijk erheen gaat, je kan zelfs online al je aanvraag indienen en dan de afspraak plannen, dan zou je op tijd moeten zijn!
Iriscope schreef:Yes, zij zijn degene die nu voor Department of Home Affairs de visum aanvragen verwerken en behandelen.
Deze pagina moet jij als het goed is hebben;
http://www.vfsglobal.com/dha/southafric ... _Visa.html
Ik zie er zo snel even niks staan over het verlengen, maar zou ze gelijk even een mailtje sturen zodat ze je advies kunnen geven.
Het was lange tijd een bende maar ik geloof dat ze het nu wel weer aardig bijgewerkt hebben
Iriscope schreef:Ik was afgelopen week een paar dagen in Knysna en Wilderness
Heb het heerlijk naar mn zin gehad, gevaren op de lagoon, gewandeld in Tsitsikamma en in Wilderness naar de Kaaimans Grotto geweest.
Foto's heb ik veel gemaakt, maar nog niet bewerkt, zal wat plaatsen als ik de kans krijg ze te bewerken!