Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mag schreef:lifaya schreef:Die ESTA moet je schijnbaar betalen met Creditcard, ik heb er nu nog geen, maakt het uit dat mijn cader het dan betaald met zijn creditcard? of moet ik et echt doen?
Ik heb t ook net aangevraagd. Volgens mij staat er op een gegeven moment dat de credtcard dezelfde moet zijn als die je meeneemt naar daar.
Heb ook nighttour geboekt voor Alcatraz, nu aan t kijken voor helicoptervlucht over de Grand canyon (als er nog iemand tips heeft......) Nog een maand en we vertrekken
Scum schreef:Hmm... ik had ook net besloten om geen creditcard te gaan nemen. En dan zou ik speciaal voor de esta er een aan moeten schaffen?
Scum schreef:Ok. Mijn vriend heeft wel een creditcard en die kan het gewoon betalen dan.
Ik heb met Rabo gebeld en ze willen niet de kaart voor een kwartaal geven. Ook mocht je niet na een jaar opzeggen. Als je dat wel deed en je wilde bijv. een paar jaar later opnieuw een kaart aanvragen dan zou de ze geweigerd worden. Ze willen dus perse dat je hem meerdere jaren aanhoudt.
Dan maar geen kaart. Ik gebruik zo'n kaart in Nederland nooit en dan vind ik het zonde om daar elk jaar voor te moeten betalen.
Scum schreef:Bij mij staat er dat de laptop wel apart mee mag. Maar er staat niks over een fototas. Ik denk dat die bij mijn vliegmaatschappij dus niet apart mee mag.
Nu heb ik een foto-rugzak. Daar kunnen nog wel wat spullen bij maar dan ben ik bang dat het wel over de 6 kilo heen gaat.
lifaya schreef:Ik heb even gebeld met united en ik mag dus wel ingepakte kaas meenemen, voor zover ik het kon verstaanman ze hebben alleen maar receptionistes die van niet-nederlandse afkomst zijn
ik versta nederlands al ruk aan de telefoon maar dit was een hele opgave
Citaat:Cheese (only vacuum packed and pasteurized, no cheeses made of raw milk). Most Dutch cheeses like Gouda, Edam and Leerdam are allowed