Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:Iemand een tip voor niet te duur hotel ofzo in buurt van greenwich park?
HouVanUtopia schreef:Iemand een tip voor niet te duur hotel ofzo in buurt van greenwich park?
KatrienVB schreef:Maar het is toch zonde om niet naar het HHH te gaan, ik wil zeker wel even sfeer proeven tussen alle andere Nederlandse supporters! Bij het uitzoeken van het hotel hadden we al gezien dat het of dichtbij het stadion is of dichtbij het HHH, helaas is het voor de paardensportfans niet de ideale locatie. Maar met OV of een taxi komen we vast wel weer thuis...
Lielle schreef:wij waren in totaal een dikke 200 pond kwijt (eigen tent, grote plaats met stroom, 6 nachten). Dat ben je op de oranjecamping zo ongeveer per nacht kwijt
Cay, er zijn toch ook dagen dat er geen paardensport is? Maar we gaan iig samen een lauw biertje drinken ergens
Cayenne schreef:Ik geloof de eerste 2 dagen en een paar dagen tussendoorMaar dan is het misschien weer een idee om de boktmeeting te doen
Als ik naar het HHH ga wil ik er natuurlijk wel na een van de finales heen!
Gaan we zeker doen, Lielle! Als je me tegen die tijd al niet zat bent![]()
Lielle schreef:wij waren in totaal een dikke 200 pond kwijt (eigen tent, grote plaats met stroom, 6 nachten). Dat ben je op de oranjecamping zo ongeveer per nacht kwijt