USA 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: USA 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:13

Met het weer wat we de laatste tijd hebben komen ze vast graag jouw kant op Monique.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:23

Bedankt! Het is helaas echt een rotjaar voor haar geweest aangezien ze eerst al haar rug gebroken had. Ze heeft haar daardoor de laatste maanden ook niet meer kunnen rijden.

Ja, die temperatuur-lag (haha, die houden we erin!) is echt vervelend. Ik had dat van de week al dat ik aan het zwembad zat. Het was bewolkt en 'maar' een graad of 25, dus ineens bijzonder onaangenaam toen ik het water in sprong. Mijn lippen werden volgens mijn vriendin zelfs blauw dus toen ben ik maar rillend onder mijn badlaken gaan liggen. :o

Ik ben helaas heel gevoelig voor temperatuurswisselingen. Toen het ineens zo warm werd had ik het juist andersom en ben ik bijna flauwgevallen tijdens mijn rijles. :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:28

Pfff Guinevere, wat heftig om een paard aan zoiets te verliezen. Lijkt me verschrikkelijk.

Ik zit nog wat te kijken voor een rondreisje Florida in januari. Lijkt me wel dat we ons 10-14 dagen kunnen bezig houden in die omgeving, incl. relaxen. Maar goed, moet me nu even concentreren op mijn vertrek naar Canada en dan zien we wel weer :) Van zodra ik in Vancouver ben, ga ik meeten met mijn reismaatje en gaan we bekijken waar we heen willen.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:21

Wat vervelend van het paard :(:)

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 03:09

Thanks!

Ja, twee weken kan je makkelijk vullen. Het wordt wel als hoogseizoen beschouwd, dus wacht niet te lang met het boeken van hotels want zeker op de Keys en in Miami ben je vrij duur uit. Ga je trouwens nog naar Hawaii of is dat helemaal van de baan?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 07:45

Guinevere schreef:
Bedankt! Het is helaas echt een rotjaar voor haar geweest aangezien ze eerst al haar rug gebroken had. Ze heeft haar daardoor de laatste maanden ook niet meer kunnen rijden.

Wat erg zeg!

Yasmine, lekker dat je nog even naar Florida wil gaan. Enig idee wat je wil gaan doen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 11:01

Geen idee, auto huren en wat rondrijden. Ik heb 20 december tem 25 januari om te reizen in Amerika, dus dat krijgen we wel opgevuld.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 11:20

Dat zal wel lukken dan ja! Ik vond Florida erg leuk, lijkt me wel gaaf om Kerst daar door te brengen!

Anne77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:55

Hey, ik ben op dit moment in Californie en wil graag voor thuis wat typisch Amerikaanse spullen meenemen. Nu heb ik het dus niet over souvenirs zoals beeldjes enz. Maar meer over spullen die je in Nederland echt niet kan krijgen en typerend Amerikaans zijn. Het zal waarschijnlijk om etenwaren gaan en dan voornamelijk snacks/snoep denk ik. Wie heeft er nog andere ideeën en kan mij helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:36

De (multi)vitaminen die als van die gummisnoepjes gemaakt zijn :). Daar heb ik echt met verbazing naar staan kijken en ze met nog meer verbazing van geproefd :D. Het zijn wel vitaminen, maar dan niet organic of natural, maar gewoon lekker paars, rood, groen, geel en zoeterdezoet.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 19:53

Verschillende chocolade zoals Sees Candies, Rocky Mountain, Hershey's Reeses, M&M peanut Butter, M&M Coconut, M&M Dark Chocolate, M&M Pretzel, M&M Almond. Moet ik doorgaan...?

Okay, ik zal het maar toegeven, ik ben verslaafd aan chocolade. :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:59

En twizzlers al vind ik het vreselijk het is wel iets typisch

Lovely die hebben we in belgië ook hihi :P

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:00

[quote="Guinevere"]Het is nog steeds vrij warm, maar gelukkig niet meer extreem als eerst. Ik weet niet of ik hier al verteld had dat ondanks alle extra voormaatregelen het paard van een van mijn vriendinnen aan de extreme hitte is bezweken. Echt onvoorstelbaar ... ;(

De afgelopen week is het een graad of 25-30 geweest met veel onweerstormen en natuurlijk af en toe flinke plensbuien. Het enige vervelende is dat de luchtvochtigheid daardoor af en toe erg hoog is, maar ja, verder is het erg lekker vertoeven. 8-)[/quote

Wij hebben helaas ook onze merrie verloren mede door de hitte. Nu ging het al heel slecht met haar (dampig) maar het ging de betere kant op. De hitte en humidity heeft haar helaas geen goed gedaan en ze is overleden |( |( . Wij zitten steeds tussen de buien in, dus in het oosten vette buien en westen en hier alleen stik benauwd.
Vanaf vandaag zou het gelukkig koeler worden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:29

Een doos Lucky Charms en Fruit Loops! Lekkerste cereals ooit :9
Afbeelding
Afbeelding

Ik neem zelf ook altijd een grote doos lemonade poeder mee, van dat poeder waar je alleen water bij moet voegen en dan heb je heerlijke lemonade.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:46

Wij gaan over een weekje al :D

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:00

Ziezo, ticket is geboekt..... Nu nog een maandje aftellen!!

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 08:45

haha ik vind fruit loops ook heeeerlijk!

@ Nadir, de meeste van die dingen kon/kan je bij American Today winkels kopen!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 10:33

Ah, daar kom ik nooit, vandaar. :D

Anne77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:59

Nog andere ideeën behalve snoep? Heb een keer voor m'n vader een mammoet knoflookteen meegenomen, zak vast niet Amerikaans zijn maar omdat hij zo groot was vond ik het wel grappig!
Dus kom maar op met suggesties.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:03

Ik zou zeggen: stap de Walmart binnen en dan kan je zelf dingen uitzoeken.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 23:55

walmart is leuk :D Tijdens de laatste walmart heel wat shirtjes meegenomen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:00

Hebben jullie nog must do's voor New York? Het vrijheidsbeeld is gesloten als wij gaan, dus denk ik erover om zo'n cruise over die rivier te doen, die circle line, is dat iets?

Ik wil graag naar het museum of natural history. Verder 0 interesse in musea. Ook geen interesse in musicals oid ;) Ik zou graag de Concorde willen zien maar ben bang dat de rest van dat museum niks aan is. Iemand daar geweest toevallig? (ben even de naam kwijt van dat museum)

Ik wil naar Top of the Rocks en het Empire State Building.

Als het kan wil ik een bustochtje naar de foliage, als wij er zijn is de foliage op zijn hoogtepunt redelijk dichtbij NYC. Een dagje naar Washington lijkt me ook gaaf, is dat haalbaar? (zitten een praktisch volle week in NYC)

We hebben tickets aangevraagd voor ground zero. Dan kan je dat monument in wat deze maand opent.

Ik wil graag over de Brooklyn Bridge lopen. Welke tijd is mooier voor foto's, zonsopgang of ondergang?

Ik ben een fanatiek hardloopster en had eigenlijk in gedachte om een halve marathon te lopen door Central Park, nu twijfel ik daar nog wat over maar wil er zeker hardlopen. Is het ook de moeite om daar bootjes of fietsen te huren? Het klinkt super romantisch, maar is het dat ook?

Was er niet ook die Magnolia Bakery? Is dat de moeite waard om heen te gaan?

En als jullie superromantische tips hebben hoor ik die ook heel graag :D

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:07

Lunch bij Tavern on the Green, heerlijk kitsch maar best romantisch :D

Verder lekker winkelen op 5th avenue :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:10

Als ik google naar dat restaurant vind ik dat het failliet is gegaan twee jaar terug.. Winkelen is mandatory haha ;)

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:13

Iemand een idee wat we zouden kunnen doen in Boston en Montreal?

In New York en Washington is veel te doen en dat staat ook in onze gids maar voor de overige steden is het wat lastig.