1234 heel veel plezier! Klinkt als de ideale weersomstandigheden

Over 4 nachtjes slapen ga ik met 3 jongens naar La Joue du Loup jaaaa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:Zo jij gaat ook bijna Marije__
Ik zit nog te wachten tot mijn maatje waar ik altijd mee ga boaden terug is van vakantie die ging gewoon 2x.
Weten jullie trouwens echt nog grote winkels waar ze veel snowboard materiaal verkopen?
Zoals bijvoorbeeld skihut?
Dake en intersport ben ik nooit zo van omdat ze vaak ook andere sport dingen verkopen.
Maar wat je zo vaak ziet is dat er mega veel skie's worden verkocht hele rijen en dan heb je zo'n lu*lig stukje snowboarden in een hoekje gepropt zo van naja oke we doen het er maar bij omdat het moet.
Vind het altijd zo wijnig...
elcke schreef:Marije la joue du loup is echt leuk, ik vond het heerlijk daar, alleen een sleeplift (maar ja daar ben ik dan ook slecht in) is rampzaligheel veel plezier
Marije__ schreef:elcke schreef:Marije la joue du loup is echt leuk, ik vond het heerlijk daar, alleen een sleeplift (maar ja daar ben ik dan ook slecht in) is rampzaligheel veel plezier
Ah helemaal top om te horen, we gaan zondag avond al![]()
heb iedere dag wel even de sneeuw cams gecheckt, en het viel me op dat daar echt geen hond was!
Op zijn drukste wat ski lesjes, maar geen volle liften oid.
Jammer van de sleepliften indd.. zullen we boys (ga met 3 jongens , hun gaan boarden ik ski.) wel last van hebben! ik heb er niet zoveel moeite mee..tenzij er iemand anders met zijn ski in e mijne gaat, da's echt een ramp ja!!!
hoop dat je daar ook wel een beetje kan uitgaan ofzo!
Marije__ schreef:felinetibor dat ziet er goed uit joh! maar wat koud..!!!
1234 heel veel plezier! Klinkt als de ideale weersomstandigheden
Over 4 nachtjes slapen ga ik met 3 jongens naar La Joue du Loup jaaaa
Marije__ schreef:elcke schreef:Marije la joue du loup is echt leuk, ik vond het heerlijk daar, alleen een sleeplift (maar ja daar ben ik dan ook slecht in) is rampzaligheel veel plezier
Ah helemaal top om te horen, we gaan zondag avond al![]()
heb iedere dag wel even de sneeuw cams gecheckt, en het viel me op dat daar echt geen hond was!
Op zijn drukste wat ski lesjes, maar geen volle liften oid.
Jammer van de sleepliften indd.. zullen we boys (ga met 3 jongens , hun gaan boarden ik ski.) wel last van hebben! ik heb er niet zoveel moeite mee..tenzij er iemand anders met zijn ski in e mijne gaat, da's echt een ramp ja!!!
hoop dat je daar ook wel een beetje kan uitgaan ofzo!