Kersttijd daar is echt fantastisch wij waren er rond 20 december en toen waren de kerstspullen allemaal al in de uitverkoop mijn hele kerstboom hangt dus vol met spullen van Harrods spotgoedkoop
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 14:22
Ik heb niks met kerst an sich maar de kerstmarkten waren toch wel heel bijzonder
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 14:22
Ik kan Sas wel vragen of ze met me mee wilt
lovelynutia
Geplaatst: 23-06-10 15:07
OK heb nu het HELE topic doorgenomen en dit komt eruit Doen:
Natural History Museum covent garden (Lush) Camden market/town Harrods The Bullring in Birmingham Science Museum Tower of London Hyde Park/Kensington Gardens Primark in Tooting Broadway (er zijn er twee) British Museum Brick lane Oxford street St Paul’s Cathedral Buckingham Palace boot tochtje over de Thames is Wisseling van de wacht. Doordeweeks om 11.00u Buckingham palace (stables?) Tate Portobello Market
Eten:
Ontbijt/Lunch: Subway, Starbucks, maar vooral EAT (oa tegenover Harrods)
Avond: Bella Italia YO! Sushi (Fulham) Tegenover Harrods is Chinees restaurant Cafe 1001 (ook Lunch) op Brick Lane, tubestation Aldgate east. Shampers Gewoon Pizza hut XD thee en gebakjes - Maison Bertaux in Soho
‘s middags op Leicester Square staat (stond) een booth waar je kaartjes voor de musicals van die avond kon kopen voor de helft van het geld.
Mist er nog iets of kan ik iets schrappen ik ben er 4 hele dagen plus nog een avond
Anoniem
Geplaatst: 23-06-10 15:09
Er zit bij Tooley street, bij de tower brigde ook een heerlijk chinees restaurant Ook moet je naar Laduree, zit bij Picadilly Circus en in Harrods voor de Macaroons
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 15:10
Niet helemaal naar Fulham voor Yosushi. Die zit overal
London Angel Brent Cross County Hall Farringdon Finchley Road Fulham Broadway Harrods 102 Harvey Nichols Haymarket Heathrow T3 Market Place Paddington Station Poland Street Russell Square Sedley Place Selfridges St Pancras St Pauls Trocadero Victoria Station Westfield White City Whiteleys
Ben nu bezig met wat ik allemaal mee moet nemen, ik haat inpakken (nu al voordat ik begonnen ben)
*zit me ook stierlijk te vervelen op werk heb net gewoon een film gekeken met mijn oordopjes in zo stil/saai is het*
Anoniem
Geplaatst: 23-06-10 15:37
Vergeleken de Mc is toch alles wel een beetje romantisch?
Ik heb vorige keer in een goedkoop hostel gezeten in Kensal Green.. maar achteraf hoorde we dat dat niet een hele veilige wijk was/is? Voordeel dat hostel tegenover metrostation zit en maar 7 euro per nacht was. Uitzicht op het kerkhof en gratis de veringen dwars door het matras heen. Maar als je geld over wilt houden om in Londen uit te geven een aanrader
En als je wat hebt met begraafplaatsen waar veel schots, scheef, half of helemaal begroeid verstopt zit .. ook zeker even daar de metro uit! Een volgende keer slaap ik mooi ergens anders, maar wil daar nog wel even met camera rondje lopen. Hij staat ook in een boekje over begraafplaatsen in Londen kwam ik na die tijd achter..
Als je in Greenwich bent en Greenwich market/Greenwich park/Painted Hall/Cutty Sark/Maritiem museum/etc bezoekt, kun je daarna spotgoedkoop bij NoodleTime eten - £5 voor maaltijd en wat te drinken.
Ben zelf ook helemaal weg van Wagamama en in bijna elke vestiging wel geweest (incl de twee in Amsterdam)
Genoeg romantische restaurantjes in the West End, maar niet altijd even goedkoop..
Anoniem
Geplaatst: 23-06-10 16:33
MarcoBorsato schreef:
Wel cheap ass! :p
Ik wou bijna zeggen arme student he, maar ik ben geen student meer damn hopelijk heb ik dan bakken met geld
Ik heb echt zin om weer naar london te gaan.. damn
Maartje1990
Geplaatst: 23-06-10 16:59
Ik heb net aan m'n gastgezin medegedeelt dat ik hier vertrek. Hier als in, hun huis. Ga nu ook echt niet nog een keer au-pair zijn, heb ik ondertussen na 2 mislukte gezinnen wel gehad. Anyway, op naar een nieuw avontuur, nog steeds in londen of beter gezegt, meer IN londen ipv. in een voorstad. Ga gewoon lekker ergens werken en eigen kamer en zo gewoon geld sparen. Als au-pair krijg je toch niks gespaart. Heb daarmee wel m'n moeder nogal een shock gegeven haar kleine meisje wordt groot
En wat (goedkope) eettentjes betreft, Nando's vind ik echt geweldig!! jammie jammie, vindt je praktisch overal! Is goedkoop en lekker, is het wel handig als je van kip houd. En drinken is als je 1 keer betaald voor 1 drankje kun je de rest van de avond blijven pakken. En op leicester square vindt je ook heel veel leuke eetgelegenheidjes