Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Yvanka, misschien dat ik je daar zie. Wij zitten ook in Hurghada, maar gaan de 13e al.![]()
Weet er trouwens iemand hoe het zit met sigaretten? Zijn ze daar goedkoper of kan ik beter uit NL meenemen?
Rachelll schreef:ow balen zeg van die stakingen. wij hebben nergens last van gehad...gelukkig...
wij hebben excursie woestijn gedaan, was echt top en nog een rampexcursie...dolfijnsafari...was echt zo slecht en onverantwoord...die griet die het begeleide is waarschijnlijk nu baantje kwijt...echt nog nooit meegemaakt...zo slecht..
_JL_ schreef:Rachelll schreef:ow balen zeg van die stakingen. wij hebben nergens last van gehad...gelukkig...
wij hebben excursie woestijn gedaan, was echt top en nog een rampexcursie...dolfijnsafari...was echt zo slecht en onverantwoord...die griet die het begeleide is waarschijnlijk nu baantje kwijt...echt nog nooit meegemaakt...zo slecht..
what happened?
X_Michelle_X schreef:De 2e week wisten ze dat wij sociaal waren en wie er aso was, met eten, kon je bijna alles zelf pakken, maar vlees sneden ze voor je. Vaak krgen wij dan net zo'n goed stuk en die minder sociale mensen een groot vet stuk bijvoorbeeld.
Wij gingen snorkelen in de Zwarte zee! Was een hele ervaring, mooi rif! heb toen een pijlstaart rog gezien en allerlei mooie vissen. de dolfijnen hebben we helaas alleen vanaf de boot gezien, maar je kon ook met dolfijnen zwemmen, lijkt me zooo gaaf, wil ik zeker nog eens doen!!
Yvanka_ schreef:Haha ik denk ook dat het de Rode Zee moet zijn. Vanuit Egypte kom je inderdaad moeilijk bij de Zwarte Zee
Rachell: Wat een dag zeg. Wij willen ook die dolfijnen safari gaan doen. Maar als je dit zo hoort ga je toch twijfelen