Die Tower of terror moet je gewoon 1 keer meegemaakt hebben hoor Daarna hoef je nooit meer Zit zo'n moment in dat je billen paar seconde je stoel niet raken....heel raar gevoel.
Ik ga vrijdag .. Ik baal er alleen enorm van dat de metro site van parijs het niet doet. Via die site kan je scheinbaar je routeplannen, dat is voor mij wel noodzakkelijk. Ik kan zo niet omgaan met metro kaartjes enz.Wij willen namelijk ook 1 of 2 dagen parijs in, met de metro.. Maar ik wil alles dus voordien plannen, anders kom ik nergens..
Ach gossie. Je was dus blij dat je er uit was?! Die foto valt me nog mee. Ik heb hier wel eens een andere foto gezien waar echt een paar hoofden opstonden die wel heel angstig waren. Hier wordt wel hier en daar wordt wel naar de buurman of buurvrouw gegrepen.
Helaas heb ik 'm nog niet mogen proberen, maar ik zou er zeker ingaan. Maar misschien vind ik 'm ook wel doodeng.
Oehhh das erg chill!! Wij gaan namelijk 2 dagen disney, 2 dagen Parijs.. En Parijs gaan we in met de metro. Dan kunnen we de pendelbus nemen naar het station.. Vrijdag vertrek ik al!! heb er zin in............... Ga zo maar eens mn koffer gedeeltelijk pakken denk ik, anders wordt het morgen avond zo gehaast . Nog tips wat ik absoluut mee moet nemen? Behalve de dagelijkse dingen, als schone kleren, paraplu, fototoestel enz.
je zal vanaf parijs de trein moeten nemen naar disney hoor ik net er zijn wel van die pendelbussen van het hotel die niet bij het park liggen die dan naast het station bij disney stoppen, dacht dat ej dat bedoelde
even een vraagje, zijn er hier mensen wel eens in disney geweest én in parijs?
Wij verblijven in een disneyhotel, maar in februari sluit het park best vroeg, en willen we eigenlijk 's avonds parijs bezichtigen. Is dit te doen? En zoja hoe en waar moeten we zijn?