Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 20:59

<3 je hebt pb ook :j

Ik ga eerst morgen vroeg even nog erheen bellen, hopelijk hebben ze een plekje waar het neergezet kan worden in het tehuis. Anders zou ik graag gebruik maken van je aanbod als ik het hier niet voor elkaar kan krijgen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 21:24

Sterkte met het verlies van je tante! Voor haar wel beter en een mooie leeftijd, maar voor jou en voor je vader wel weer pittig! Fijn van het aanbod van Cissy, dat geeft je vast even lucht. En triest van je takjes, hopen dat de rest het nog een tijdje volhoud! Goed dat je met gv in stilte en rust hebt kunnen lopen!

cissy

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 21:39

Cissy blijkt 15 km van tante af te wonen, komt goed!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 22:30

Wat fijn Cissy, je aanbod.

Karina, gecondoleerd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 00:18

Wat een lief aanbod van Cissy! <3

Sterkte met het verlies van je takjes ook :(:) Hoe oud kunnen ze eigenlijk worden?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-23 07:52

Mijn grote takken, de heren ongeveer een jaar maximaal. De dames daarvan meest maximaal 1,5 jaar. De sprietjes de dames 9/12 maanden. De mannen maximaal 12 maanden. De oudste dame is nu ruim 1,5 en dus echt stokoud. De twee jongste overleden dames waren nog geen jaar ;(

Cissy <3 is lief, het scheelt ons zoveel stress om het voor elkaar te breien anders. :*

mytgard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 15:29

Ah gecondoleerd... en wat sneu ook nog dode takjes...
Sterkte met alles :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 18:29

Gecondoleerd met het verlies van je tante, Karuna.....

Ook erg sneu van je takjes, he bah... wat een naar nieuws allemaal....

Sterkte meid!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 09:50

@Karuna,

Heel veel sterkte met het verlies van je tante! :knuffel:

Ik ben niet snel genoeg om steeds alles bij te blijven en ben nog bij je bericht van 28-07.

Fijn dat je vader zich beter voelt! En weet je ik denk dat je vader nu eigenlijk helemaal happy is om met zijn dochter mee te mogen en jou te mogen helpen. Als ik dan mag spreken zou ik je vader lekker heen laten doen wat hij leuk vind en waar hij gelukkig van wordt. En dat is zo te lezen vanuit jou niet achter de geraniums. :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 13:59

Wat betreft mijn papa, ik maak me flinke zorgen. Hij bleek een verstopte longontsteking te hebben en de ab sloopt zijn lichaam flink nu |( zorgelijk dus %) zo fit als hij vorige week was, daar is nu helemaal niks meer van over

En hoewel een feestdag voor oude dame, 17 vandaag en heeft ze zichzelf een diarree dag gegeven. :knuffel: wel sneu we blijven naar buiten rennen. Hopelijk slaan de pillen aan. De oorzaak van de diarree is nooit gevonden :n het is er opeens en is ook zo weer weg. Gelukkig de medicatie op voorraad altijd.

Wel mogelijk een mooie oude kookkachel die mijn kant op komt, iemand in de buurt moet hem kwijt.
Maar voor nu staat het hoofd er niet naar -O-

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 14:15

ooh.. wat ontzettend balen.. ;( Heel veel beterschap met beide! :knuffel:

ChantalAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 16:21

Beterschap!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 16:45

Dank. Gelukkig voelt oude dame zich wel ok. Lekker meegewandeld, goed gegeten ook. Maar ja die prut diarree is sneu :(:) het is al jaren dat ze vanuit het niks een dag of twee dagen leegloopt en daarna is het weer weg. Geen giardia, geen andere meeeters :n gewoon geen oorzaak gevonden tot nu toe. Net het baasje soms :+

Mijn papa maak ik me echt zorgen over |( en dan spoken meteen allerlei gedachtes door mijn hoofd van onvermijdelijke dingen %) Die wil ik zo graag wegstoppen maar weet ook, dat prut moment komt met de dag dichterbij. |( niet echt tof :n

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 17:16

Knuffel Karuna :(:)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 18:35

Hè wat rot zeg dat hij de oude baas aan het uithangen is... hopelijk knapt hij weer goed op voor nog een paar prima jaren :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 19:38

Zorgelijk van je paps, Karuna. En ook van de oude dame. Wat een leeftijd zeg. Sterkte :(:)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:54

Gecondoleerd met je tante, sterkte met het verlies van je takjes, en ik duim dat de oude dame snel weer opknapt.

Wat naar van je vader, ik hoop dat het meevalt...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 18:58

Hoe is het nu met alle oudjes? Pappa al wat opgeknapt en dametje al wat betere ontlasting?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 20:00

Mijn papa voelt zich ietsje beter lijkt het. de ab slaat aan maar even afwachten wat het bloedprikken van vandaag mbt zijn nieren gaat opleveren. Oude dame heeft altijd een paar dagen nodig. Na de medicatie tegen de diarree duurt het even voor de boel weer helemaal op orde is. Meestal een of twee dagen geen ontlasting en dan haperend weer opstarten. Daar is ze nu. Gelukkig nog steeds erg goede eetlust en zin in wandelen.

Ik ben geestelijk redelijk een wrak met slecht slapen, nachtmerries en zo. Maar ik doe mijn best op orde te krabbelen. We maken ons op voor vanavond alvast een stuk aanrijden zodat we morgen ietsje kunnen "uitslapen" voor de vroege crematie. Even kijken waar we ons neerplanten vanavond met de camper.

Afgelopen weekend geprobeerd hoofden te verzetten, camper gepakt, kermis en optocht in mijn oude woonplaats bezocht en s avonds naar een bandoptreden geluisterd. Het hielp iets gelukkig even ergens anders aan denken.

Morgen vroeg crematie, hopelijk morgen middag de spulletjes laten ophalen als het goed is er zijn nog wat kleine dingetjes komen ook mee als het goed is.
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-08-23 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 20:08

Sterkte morgen Karuna. Ik hoop dat jullie op een goede manier afscheid kunnen nemen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 20:34

Gelukkig aan de beterende hand. Scheelt weer stress.

karuna schreef:
Morgen vroeg crematie, hopelijk morgen middag de spulletjes laten ophalen als het goed is er zijn nog wat kleine dingetjes komen ook mee als het goed is.

Wat moet er allemaal nog meer mee? Stuur even door als je wilt.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 21:38

Sterkte morgen, ook voor je vader natuurlijk. Zal voor hem een raar iets zijn, zijn zus weg brengen.

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 21:46

Heel veel sterkte, Karuna! Ik hoop dat je goed slaapt, ondanks alles.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 21:56

cissy schreef:
Gelukkig aan de beterende hand. Scheelt weer stress.

karuna schreef:

Wat moet er allemaal nog meer mee? Stuur even door als je wilt.

Je hebt pb. Ik was in de veronderstelling dat ik je die al had doorgestuurd. Maar niet dus. Sorry Y;( nu heb je hem wel.

We staan nu al even. wel iets verder weg dan gedacht maar we waren iets later weg door omstandigheden. Hier was zeker plaats om te slapen. Morgen nog 40 minuten rijden.

Helaas is ze niet de eerste, ;( wel de oudste, er zijn er al best wat overleden. Zijn twee jongere broers zijn al langer overleden. Zijn jongste broertje al heel erg lang. Zijn andere broer (mijn peetoom) is relatief kort na mijn moeder overleden toen helaas. Zijn scootmobiel rijdt ik sinds die tijd. :j en een andere tante is natuurlijk ook nietzo gek lang geleden overleden ook.

Wel even slikken, |( hij heeft wat ingezongen samen meteen goede vriendin van hem. Zij zingt mee en begeleid met gitaar. Het zelfde liedje maar dan in een andere taal had hij ook voor mijn mama gezongen op haar crematie en dat zong haar papa altijd als ze ging slapen. Toen ze zwaar dement was zong mijn vader dat voor haar en werd ze rustig.

Afgelopen zaterdag, ik zie aan mijn hele houding dat ik me prut voel -O- letterlijk hangende schouders

Afbeelding

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 22:12

Sterkte Karuna.