je hebt pb ook
Ik ga eerst morgen vroeg even nog erheen bellen, hopelijk hebben ze een plekje waar het neergezet kan worden in het tehuis. Anders zou ik graag gebruik maken van je aanbod als ik het hier niet voor elkaar kan krijgen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoe oud kunnen ze eigenlijk worden?
is lief, het scheelt ons zoveel stress om het voor elkaar te breien anders.
zorgelijk dus
zo fit als hij vorige week was, daar is nu helemaal niks meer van over
wel sneu we blijven naar buiten rennen. Hopelijk slaan de pillen aan. De oorzaak van de diarree is nooit gevonden
het is er opeens en is ook zo weer weg. Gelukkig de medicatie op voorraad altijd.
Heel veel beterschap met beide!
het is al jaren dat ze vanuit het niks een dag of twee dagen leegloopt en daarna is het weer weg. Geen giardia, geen andere meeeters
gewoon geen oorzaak gevonden tot nu toe. Net het baasje soms
en dan spoken meteen allerlei gedachtes door mijn hoofd van onvermijdelijke dingen
Die wil ik zo graag wegstoppen maar weet ook, dat prut moment komt met de dag dichterbij.
niet echt tof
cissy schreef:Gelukkig aan de beterende hand. Scheelt weer stress.karuna schreef:Morgen vroeg crematie, hopelijk morgen middag de spulletjes laten ophalen als het goed is er zijn nog wat kleine dingetjes komen ook mee als het goed is.
Wat moet er allemaal nog meer mee? Stuur even door als je wilt.
nu heb je hem wel.
wel de oudste, er zijn er al best wat overleden. Zijn twee jongere broers zijn al langer overleden. Zijn jongste broertje al heel erg lang. Zijn andere broer (mijn peetoom) is relatief kort na mijn moeder overleden toen helaas. Zijn scootmobiel rijdt ik sinds die tijd.
en een andere tante is natuurlijk ook nietzo gek lang geleden overleden ook.
hij heeft wat ingezongen samen meteen goede vriendin van hem. Zij zingt mee en begeleid met gitaar. Het zelfde liedje maar dan in een andere taal had hij ook voor mijn mama gezongen op haar crematie en dat zong haar papa altijd als ze ging slapen. Toen ze zwaar dement was zong mijn vader dat voor haar en werd ze rustig.
letterlijk hangende schouders