Samen genieten van de vakantievoorpret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 15:52

Josien_ schreef:
Bedankt! Heel erg voor de getroffen gebieden, maar gelukkig voor ons lijkt de stad gespaard.
Net te horen gekregen dat mijn vriend een heleboel tips heeft gekregen van een collega die daar vandaan komt, dus onze lunch voor morgen is al gereserveerd en we hebben een hele waslijst aan tips per dag :Y) .
Bijna jammer dat we heel wat uren kwijt zijn aan sporten :')

Wij hadden een hotel aan een heel lang park, Jardin del Turia. Dit park is in een oude rivierbedding en loopt van de kust naar het oude centrum. Iedereen is daar buiten aan het sporten.
Je kunt er heerlijk wandelen naar het oude centrum of bijvoorbeeld fietsen naar de kust.

purny

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 22:03

Nou, mijn schiet activiteit in Las Vegas is geannuleerd… hopelijk blijft het hierbij.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 07:53

Ben je al in Las Vegas nu, purny? Echt een hele gave en vooral bizarre stad.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 07:54

Ik wil zo graag een keer naar Las Vegas....

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 08:47

Fitzroy schreef:
Ben je al in Las Vegas nu, purny? Echt een hele gave en vooral bizarre stad.

Nee ik ga over iets meer dan 5 weken. Ben heel benieuwd

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

Nou, hier net terug uit Gambia. Indrukwekkend was het wel weer, de koffers waren op de terugreis een stuk leger en lichter dan op de heenreis. Helaas wel wat verkeerds gegeten en later nog gekrabt door een aapje (dus aan de rabiesvaccinaties), maar verder wel heel tof gehad!

Nu aan het bedenken waar de volgende reis heen moet. We willen eigenlijk komend jaar een beetje budgetvriendelijk houden en denken aan een korte trip naar Marrakech (met uitstapje de woestijn in) in de meivakantie, maar dat valt qua prijs nog flink tegen! In het najaar/eind zomer denken we aan een paar dagen Luxemburg nog, dat is altijd nog wel te overzien qua kosten. Maar ik ben nog aan het oriënteren hoor! Ik zie soms wel toffe dingen, maar dan met een retourvlucht om 3.15am ofzo, dat is geen doen met een (dan) 4-jarige. Het is een supermakkelijke reizen, maar dat kan ik echt niet van hem verwachten.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Ik wil eigenlijk in januari nog even weg, bij voorkeur goed all inclusive, warm, en maximaal 3-4u vliegen. 5-7 dagen is meer dan genoeg. Iemand ideeën? Waterpark voor mijn man zou fijn zijn, anders heb ik nog steeds geen relaxte vakantie :+ En liefst ook niet heel ver de bewoonde wereld uit zodat hij zichzelf eventueel kan vermaken als ik gewoon wil relaxen met een boekje ofzo.

Marokko zijn we geweest, vond ik niet fantastisch.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:23

Wat vond je niet fantastisch aan Marokko Prairy?

Voor jouw wensen kom je denk ik al gauw ook in Noord-Afrika terecht, vooral gezien de vliegduur. Maar de mentaliteit daar moet je wel trekken (de toerist als lopende portemonnee).

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:24

Nou ja, dat dus vooral :+

We hadden ook gewoon de verkeerde reis en reisorganisatie hoor, in Marokko.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:25

Dat vermoeden had ik al. Zowel in Tunesië als in Gambia speelde dat ook wel hoor. In Gambia had ik vanuit Nederland al contact met een betrouwbare local (via via) en die heeft ons meegenomen en her en der beschermd tegen opdringerige landgenoten. Dat was wel heel fijn.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Prairy schreef:
Ik wil eigenlijk in januari nog even weg, bij voorkeur goed all inclusive, warm, en maximaal 3-4u vliegen. 5-7 dagen is meer dan genoeg. Iemand ideeën? Waterpark voor mijn man zou fijn zijn, anders heb ik nog steeds geen relaxte vakantie :+ En liefst ook niet heel ver de bewoonde wereld uit zodat hij zichzelf eventueel kan vermaken als ik gewoon wil relaxen met een boekje ofzo.

Marokko zijn we geweest, vond ik niet fantastisch.

Canarische Eilanden?

Ik zit nu op Tenerife en wij hebben al heel de week fantastisch weer.
Morgen geven ze wel (heftige) regen op.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:41

Ik heb een rondreis door Marokko gedaan. Prachtig. We gingen van sobere, niet zelf doorspoelende wc's en stromend water naar moderne steden. (Marrakech, Casablanca).
Alleen het Djemaa el Fna plein vond ik helemaal niets.

Nog 2 weken en ik ben op weg naar Vegas. De shutdown is gelukkig vrijwel opgeheven dus grote kans dat ik er kom :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:42

Hier hadden we afgelopen week mijn vriend zijn verrassingsfeestje, hij weet dus sinds zaterdag dat wij volgende week maandag naar de Algarve vertrekken *\o/*

Ik had al vrij veel opgezocht, maar herhaal dat nu dus nog eens met hem haha.
We hebben al veel leuks gevonden! :)