We zijn hem ontgroeid

Gaat te langzaam, hebben nu een soort klap kloof machine besteld, gaat sneller.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:We zijn nu begonnen aan de grote balen die we vorig jaar hebben gekocht, zijn eigenlijk formaat 2 balen op elkaar en wegen ruim 30 kg. Best wel onhandig kwa hanteren, ik heb medelijden met Milko. We hebben er nog g iets van 90.
[ [url=m/PlMxpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
lizy29 schreef:Informeer eens bij de Mairie. Bij veel gemeentes zijn er wel clubjes die de chemins communales weer vrij maken. Vaak in overleg met de commitee des fêtes voor het organiseren van wandelingen.
Tinka schreef:lizy29 schreef:Informeer eens bij de Mairie. Bij veel gemeentes zijn er wel clubjes die de chemins communales weer vrij maken. Vaak in overleg met de commitee des fêtes voor het organiseren van wandelingen.
Het probleem is dat na ons huis de Aveyron begint, en daar zijn ook de meeste paden. Dat is dus ook in een andere gemeente. Wij wonen in de Tarn.
Er ligt weer een voorraad hooi voor een dag of 10 bij de wei.
[ [url=m/FWmwz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het weer hier is erg wispelturig, zondag was het lekker weer en zonnig, gisteren bewolkt en een koude wind en maar 2 graden. Vanmorgen weer zonnig en 15 graden. En nu regent het en een stuk kouder. Het blijft de hele week regenen, baal er van, het begon net lekker droog te worden bij de paarden. Nu wordt het weer een glibberige modderzooi. Ik ben altijd als de dood dat ik val en een been breek oid.