Sterkte met rug/nek... het had nog erger geweest als je ín de zaag was gevallen !! Wel fijn dat de kat weer beter gaat. Misschien was er even een muisje verkeerd gevallen of zo ??
Telia heeft over 't algemeen de beste netwerk service over het hele land en fijne klantenservice, maar is wel erg duur. Telia heeft ook 'onder bedrijven' (??), ik zit zelf bij Fello wat dus het Telia netwerk is maar een heeeel stuk goedkoper. Ik heb nu voor 60 kr 20 GB aan internet
Tip: ga NIET bij Tre! zat 2 jaar aan ze vast door abbo en echt, elke maand weer gezeur en gezeik! Zo zijn ze eens mijn betaling kwijt geraakt, en na 3 maanden heen en weer gemaild en gebeld, wouden ze het me nóg een keer laten betalen want ze konden het niet vinden Toen ben ik heeeeel boos geworden, en toen hadden ze opeens in een uurtje m'n geld gevonden, wat ze daarvoor 3 maanden lang door 10 verschillende werknemers niet konden? Ook echt ruk klantenservice online en in de winkel, alsof ze alleen maar idioten in dienst hebben daar want ze snapten echt nooit ergens wat van