Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).secricible schreef:Mag ik hier ook even de efteling kenners om raad vragen![]()
Mijn zoontje wil dolgraag voor zijn verjaardag naar de efteling, dus dat gaan we doen. Opa en oma gaan ook mee (want uemand moet met hem in alle enge achtbanen en dat is zeker niet mama).
Ik wil graag ergens gaan eten die dag. Mijn ouders houden echter totaal niet van pannenkoeken dus polles keuken valt af aangezien die niks anders serveren. Dan is er weinig keuze meer wat ik zo zag.
Alleen het wapen van raveleijn? Is dat iets? Andere tips, aangezien ik zag dat het daar 3 uur (!!) Duurt?
We gaan op een doordeweekse dinsdag (lang leve studiedag) dus ik hoop dat het relatief rustig is.
fohadie schreef:Kijk eens op de site van de Efteling onder het kopje 'eten en drinken". Er is echt zoveel meer keus dan pannenkoeken of Raveleijn.
secricible schreef:Mag ik hier ook even de efteling kenners om raad vragen![]()
Mijn zoontje wil dolgraag voor zijn verjaardag naar de efteling, dus dat gaan we doen. Opa en oma gaan ook mee (want uemand moet met hem in alle enge achtbanen en dat is zeker niet mama).
Ik wil graag ergens gaan eten die dag. Mijn ouders houden echter totaal niet van pannenkoeken dus polles keuken valt af aangezien die niks anders serveren. Dan is er weinig keuze meer wat ik zo zag.
Alleen het wapen van raveleijn? Is dat iets? Andere tips, aangezien ik zag dat het daar 3 uur (!!) Duurt?
We gaan op een doordeweekse dinsdag (lang leve studiedag) dus ik hoop dat het relatief rustig is.
Hopelijk blijft het droog en is het niet superdruk. Ik zag wel dat het halve sprookjesbos overhoop ligt en dat je flink moet omlopen als je naar het Ruigrijk wilt, dus dat wordt nog leuk

Nergens echt lang hoeven wachten, alleen bij Droomvlucht (20 minuten) en Danse Macabre ook zoiets (maar dat kwam ook doordat ik in de single rider rij was gaan staan terwijl de gewone rij 2x zo snel ging 

xPabloBokt schreef:Nee, voor het menu was het 37 euro en dan heb je dus voor- hoofd- en nagerecht en garnituur bij het hoofdgerecht. Wij waren p.p. denk ik nét iets meer dan 45 euro kwijt inclusief een frisje en een glas wijn (die overigens erg goed te drinken was).