Veel meer dagen dan dit wordt dus lastig, dus dan zouden we moeten snijden om zo meer tijd voor de overgebleven dingen te houden. Ik weet wat ik dit weekend ga doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Dank jullie wel allemaal ik ga binnenkort eens plannen. Zou een Hop on Hop off tour ook leuk zijn? Ik moet ook even uitvinden hoe ik van het vliegveld naar het centrum zou moeten komen met de bus. Heb er erg veel zin in
Yasmine schreef:Een kruisverhoor is het bijna altijd. Gewoon vriendelijk zijn en geduldig blijven. Zeggen dat je bij vrienden blijft slapen en niets zeggen wat niet nodig is, wat niet relevant is en wat alleen maar argwaan gaat oproepen. Gewoon zeggen dat je je vrienden tijdens een vakantie hebt leren kennen en het erg gezellig was, en je daarom hen gaat opzoeken. Zorg dat je exact kan zeggen op welke dag en van waaruit je terugvliegt, benadrukken dat je puur voor vakantie komt en thuis een studie/werk hebt en dus geen behoefte hebt aan (illegaal) werken in Amerika. Als je niks te verbergen hebt kunnen ze ook niks verdachts vinden
xNavatu schreef:Mijn mama had pepernoten opgestuurd rond sinterklaas en die vonden de amerikaantjes helemaal geweldig hahahaha
takkie_muis schreef:xNavatu schreef:Mijn mama had pepernoten opgestuurd rond sinterklaas en die vonden de amerikaantjes helemaal geweldig hahahaha
Jammer dat die er nu niet zijn![]()
, zij wil iets van spices opsturen en ik denk even na wat ik nog meer zou willen maar geen idee wat typisch amerikaans is
Snoep genoeg maar gewoon iets wat amerika is..