Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Oh juist, welke ranch is dat dan, want tegen een gratis verblijf zeg ik ook liever geen nee. Als iemand mij de gegevens geeft, dan ga ik dat gelijk ook voor mezelf regelen.
lifaya schreef:Ik kan daar voor 10 a 15 dagen wel blijven, we gaan veel dingen bezoeken en ik zal veel zien daar dus![]()
Word wel een duur grapje denk ik haha, denk 500 a 600 dollar... Maar ga het mijn ouders voorleggen en dat dit toch wel echt iets is wat ik wil. Ik heb het geld, maar ik weet niet hoeveel ik dan overhoud
WillieB schreef:Lovely schreef:Oh juist, welke ranch is dat dan, want tegen een gratis verblijf zeg ik ook liever geen nee. Als iemand mij de gegevens geeft, dan ga ik dat gelijk ook voor mezelf regelen.
jij bent dus al niet meer welcome!!!
Want gratis ja en veel met de paarden en koeien spelen ja om ze in een goede conditie te houden voor als er gasten komen die wel betalen,
voor anderen gaan we een nieuwe methode onderzoeken, maar zoals ik al eerder gezegd heb NIET meer via Bokt Facebook or whatever.
Het Quarterhorse forum gebruik ik hier voor en via daar kan je telefonisch kontakt met mij hebben om dit soort misstanden te voorkomen.
Ik vind dit heel erg voor Dreamy <maar dit is ook Amerika >