@ Sheran: Ik zou dan inderdaad het geld van die treinreis waarmee je vertraging zou hebben terugvragen, als dit minimaal 30 minuten was. Daarmee vergoed je dan indirect de kosten die je hebt gemaakt bij een andere vervoerder.
BugsFunny
Geplaatst: 12-11-12 12:37
NienSCHaap schreef:
Waarom loopt maandag altijd alles in de soep? Ben straks 2 uur langer onderweg dan gepland, pfff heb direct een begin van de week dip.
Vanmorgen wat minder leuke reis gehad. Maar niks te klagen hoor Vanwege werkzaamheden tussen Almelo en Hengelo rijden er daar minder treinen. Alles had vertraging vanmorgen, ook mijn stoptrein. Wat wel jammer is, is dat het even duurt voordat de informatie wordt gegeven. Daardoor zaten veel mensen in de verkeerde treinen en was er een hoop geklaag te horen..
Ik reed van Enschede naar Steenwijk (overstap Deventer, zwolle ) Had me bus ook nog gemist en kon dus een uur wachten en eenmaal bij me fiets was me band ook nog leeg lekker typisch niet mijn dag!
__Martine__
Geplaatst: 12-11-12 23:17
Moet er met de nieuwe dienstregeling toeslag betaald worden omdat de Fyra i.p.v. de gewone IC naar Brussel rijdt?
Aah ik heb gewoon weer zin om met de trein te gaan Is weer even geleden.
Heb trouwens een interessante link gekregen via fb: http://vertraa.gd/ Ik las daar dat ze verwachten dat het euvel tussen R'dam en Utrecht rond 14.00 verholpen is.
Haha ja, maar inmiddels niet meer omdat de term stoptrein iet meer bestaat. Net als sneltrein, die bestaat ook niet meer
Anoniem
Geplaatst: 15-11-12 10:47
__Martine__ schreef:
Moet er met de nieuwe dienstregeling toeslag betaald worden omdat de Fyra i.p.v. de gewone IC naar Brussel rijdt?
Ja... aardig voor de reizigers toch van NMBS en NS?
De nieuwe dienstregeling staat erin... als ik met de fyra zou gaan, moet ik om via Rotterdam. Ben ik net zo laat op Dordt als nu met de internationale trein, maar veel meer geld kwijt. Stoptrein en overstappen in Roosendaal is het terug naar NL nog geen 10 minuten extra. Ik weet dus wel waar ik voor kies!
Echt belachelijk eigenlijk.. Omdat er per se voor NL een nieuwe trein moest komen, moeten de reizigers daar nu voor betalen.. Of ze nu dus willen of niet..
Nee per 9 december staat die er al niet meer op, dan neemt de Fyra het over. Maar de berichtgeving erover is ronduit slecht. NS geeft nergens aan dat die trein stopt en tot nu toe kan ik de kosten voor fyra naar Antwerpen ook niet vinden. Slecht plan en zeer slechte communicatie naar de reizigers (en personeel want sprak pas iemand en die had ook geen flauw idee, die vond het alleen ook een slecht plan haha).
Overigens t/m 31 december weekend vrij abonnement voor 25€/maand voor het eerst jaar!