in de zomer kan het druk zijn en duurder ,aanbiedingen zijn er wel,schiet er alleen niet veel mee op,je betaald dan net zo veel als in het voorjaar zonder aanbieding,dus gewone prijs,kortom zomermaanden zijn stukken duurder ook met aanbieding.
paddington
Geplaatst: 18-02-12 15:43
Ik weet het Ben afgelopen zomer nog geweest met een hoop korting.
Voorheen zijn wij altijd in het najaar en in de winter geweest dus weet hoe de prijzen liggen.
Volgende week maandag Maar mijn kleine camera maakt helaas geen geweldige foto's.. Neem hem wel mee en dat het zonnetje schijnt want dat is die wel goed
Ohh ik ben net terug! Van zaterdag tot dinsdag geweest. t was wel mega druk. Maar doordat we 4 dagen hadden toch bijna alkes kunnen doen. We zaten in de Davy Crocket ranch en dat is prima bevallen. Nette, schone chaletjes en goed ontbijt. Wat wil n mens nog meer?
Alleen tram tour niet. En volgens mij nog 1 ding, maar weet eigenlijk niet wat. Er staan wel hekken om n aantal stukken, maar dat zijn geen attracties volgens mij. Alle 'grote' attracties waren in elk geval open.
Fammiie_x
Geplaatst: 26-02-12 21:04
Ik hoop stiekem dat het deze week niet zo druk is. Vanacht om 4 uur gaat me wekker af XD Om 6.10 vertrekt de bus als het goed is
1.5 jaar geleden met de herfstvakantie was het helemaal niet zo druk het langste wachten was misschien 30 a 45 min en dat was maar 4x in 4 dagen.
LotteElb, wel fijn dat alle grotere dingen open waren. Als het goed is zijn er komende 4 dagen niet veel dingen gesloten
Parijs (en regio) was inderdaad vorige week vrij. Het zal denk ik vanaf morgen wel rustiger worden, geloof dat alle Franse kids weer naar school moeten.