Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizz schreef:Live vanuit Königsleiten, wij hebben gister zon gehad, heerlijk geterrast
Afgelopen nacht en vandaag is er sneeuw gevallen en de pistes liggen er heerlijk bij!
felinetibor schreef:Lizz schreef:Live vanuit Königsleiten, wij hebben gister zon gehad, heerlijk geterrast
Afgelopen nacht en vandaag is er sneeuw gevallen en de pistes liggen er heerlijk bij!
Jahé? Ik ben ook nog een daggie naar Köningsleiten geboard. Was het gister daar ook zo koud? In Gerlos was het -12 in het dal!
Veel plezier nog.
citroen schreef:Zo wij zitten in Tsjechie!
Heb zaterdag meteen 2uur priveles gehad, ging wel goed maar durf nogsteeds het van frontside naar backside draaien niet. Denk door de snelhijd en dat je dan echt naar het dal toe gaat.
Ga ook nog veels te snel op me achterste been leunen... Iemand tips?![]()
![]()
Haha ben nu helemaal blauw bij kniieen, kont ellebogen eigenlijk alles. Ga het morgen nog 1x proberen en als het dan niet lukt word het denk maar weer bigfooten![]()
Het weer is hier super!![]()
In het dal rond de 3graden in de schaduw en 7 of hoger in de zon! En op de berg ligt t rond de 0graden![]()
![]()
Heerlijk pff nog maar 5dagen wil langer ..
felinetibor schreef:Zo ik ben ook weer terug van een geweldige week wintersport in Gerlos!
Het sneeuwde toen we aankwamen. Volgende dag hadden we zon en toen gingen we nog even lekker een dagje relaxen. Volgende dag ook zon alleen in de middag wat bewolkt, maar met mijn extreme zonne allergie vond ik dat niet zo erg haha. Daarna hebben we nog 3 dagen de hele dag sneeuw gehad en 2 dagen de hele dag zon! We hebben weer mazzel gehad dat het zo onwijs gesneeuwd had, ook de laatste dag, dat was wel jammer want je zag geen klap. Ook een dag echt enorm koud, gevoels temperatuur -25, dat was écht koud! De pistes waren ook heel goed te doen.
Raggel schreef:Mag ik me ook melden?
Vrijdag nacht vertrekken we naar Mellau om daar heerlijk een weekje ons te vermaken op de skies! Het wordt voor mij de 2e keer een echte week wintersport, ben vorig jaar in Le Grand Domain geweest in Frankrijk en het jaar daarvoor 3 dagen in La Plagne. Dus wel mijn eerste keer Oostenrijk.
Kan echt niet wachten![]()
x_Mliss schreef:Haha echt leuk te lezen ik zat natuurlijk aan de andere kant van de berg bij jou en en de zelfde week wij hadde precies het zelfde weer!
(Heb nog wel aan je gedacht van aan de andere kant is ook een bokker.
Die laatste dag was inderdaad steen koud mijn kleine nichtje moest afskieen van de hele week les en ze hebben maar 1 rondje gedaan en zelfs afgelast was gewoon te koud en je kon niet eens filmen want je zag gewoon niets meer na 15m.
Het was gewoon echt bizar koud zelfs de bomen waren boven bevroren inplaats besneeuwd!
Ow en ik heb trouwens mijn ski schoenen verkocht!
Ben echt blij!!!
Raggel schreef:Jaja, we gaan zeker naar Damuls. Vriendlief komt al zijn hele leven in Mellau, dus die wil nu voor het eerst ook eens de andere kant van de berg zien, haha. Die afdaling zal wel lukken denk ik, ben eens benieuwd of rood/zwart in Oostenrijk toch echt anders is dan in Frankrijk zoals men zegt..
Hoop alleen dat we beetje fijne sneeuw/fijn weer hebben...
muppetmayo schreef:Nee was mn 2e jaar, en 3e wintersport. Maar vorig jaar zooo onwijs bang geweest, dat ik eigenlijk niks geleerd heb, maar alleen mezelf in de weg heb gezeten. Ik kon bochtjes draaien, maar daar hield het wel mee op zegmaar.
Begin februari in Zell am See les gehad de hele week, en toen viel ineens t kwartjeEn dan afgelopen week (mn 3e week dus officieel) mn 1e rode pistes
(en een zwarte, mn vriend en zn vader zijn een stel grapjurken
)
Heb donderdag vrijdag en zaterdag echt enorm zitten balen hoor, wilde zooooo graag boarden