Nou Jans, ik had vanochtend ook de beruchte VIRM, uit Groningen, een uurtje later dan dat ik normaal ga. Was inderdaad druk, veel staan. Maar ik heb uitgevonden dat je op de deursteunen ook prima kunt hangen/zitten.
Ik zat vanochtend in de 'frieslandexpress' toen we zwolle binnen kwamen werd er omgeroepen, 'dames en heren wij rijden zo station Zwolle binnen, daarna zal deze Frieslandexpress doorrijden naar Rotterdam centraal' vond hem wel leuk bedacht
SimoneDV
Geplaatst: 18-05-11 22:01
pff vanmorgen zat ik in zo'n onwijze wiebel VIRM, en ik zat nog bovenin ook Iedereen slingerde heen en weer een heel stuk lang
Ligt volgens mij ook wel eens aan het traject, ik probeer leiden - utrecht zoveel mogelijk te vermijden en via schiphol te reizen, een stuk minder slingeren.
SimoneDV
Geplaatst: 22-05-11 01:18
maar het was mijn standaard rdam alex - utrecht traject, normaal is het nooit zo erg gewiebel Misschien zaten ze ergens te springen in de trein om half 8 's ochtends
hihi wie weet. Ik heb vanochtend om half 8 ook getreind, van nw-vennep naar Utrecht. Me nou lekker 1.5-2 wkn in Utrecht vermaken. Mis het treinen aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wel relax, je bed uitrollen en 10 minuten voor ik aanwezig moet zijn eens weggaan.
joke20
Geplaatst: 29-05-11 21:45
Vandaag met de trein naar amsterdam geweest. Op de terug weg stond dit op het bord bij amsterdam centraal
Haha, dat had ik ook gespot Hoewel, het was eigenlijk nog erger. Er stond zoiets als 'haarlem, lala, lala, hoorn, hoorn kersenboogerd, hoogkarspel, mechelen, brussel N, brussel C'
Anoniem
Geplaatst: 29-05-11 21:51
Zo ging ik via Antwerpen en Brussel naar Hilversum
Ik ben ook wel eens vanaf A'dam C via Meppel naar Amersfoort gegaan
SimoneDV
Geplaatst: 30-05-11 17:27
pff ik was niet blij met die omleiding van het weekend tussen rotterdam en utrecht, heb van gouda tot utrecht moeten staan omdat er een super kort treintje aan kwam. En wat normaal 20 min is, was nu ongeveer 50 min, had echt stalpoten zeg Terwijl die tussen rotterdam en gouda enorm lang was, had die lekker door laten gaan
Kan ik me ook melden? Ik reis 1 of 2 x per weel naar zaandam -kogerveld vanaf hoogkarspel! Vandaag voor .het eerst met ov en had hem nog noet geactivèrd dus reed ik vanaf zaandam -kogervld tot hoorn gratos haha