Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en op de terugweg was er iets mis met ons vliegtuig waardoor we een vervangen toestel kregen met echt vééél mooiere schermpjes dan die van KLM.
Dus snap wel dat mensen het een ramp vinden zonder. Ken ook mensen die daar serieus hun maatschappij ed. op uit kiezen, dus ja..

Zat wel lekker bij raampje dus kon lekker slapen haha.
.
Ik ben helemaal niet zo'n diehard applefan ofzo, maar hij is echt heel vet. Supercompact, hij past echt in bijna iedere tas en weegt geen drol. Niet te vergelijken met een laptop. Door 't touchscreen kan je allerlei leuke spelletjes erop zetten, internet staat vol met honderden gratis ebooks die je erop kunt zetten. En het leest niet helemaal als een boek, maar er is wel overheen te komen. En ik ben begonnen aan het schrijven van een verhaal en nu kan ik overal effe dat ding uit mn tas halen en een stukje verder schrijven. Of als ik ineens een goed idee heb het opschrijven. En de accu gaat suuuperlang mee. En ik kan nog heel veel opnoemen. Maar ik ben er helemaal weg van
dat wordt maar afwachten Citaat:nouja, je moet wel even bedenken dat amerika 220 watt heft en nederland 240... Zat mensen die heel vrolijk hun in-amerika-gekochte-elektronica hier opblazen

MoniqueT schreef:Met een universele stekker ben je er nog niet altijd. Als je een Nederlands apparaat op het Amerikaanse net zet, heb je hooguit zwakke stroom. Je kan dat aan een fohn bijvoorbeeld goed merken.
Doe je het andersom, dan heb je kans dat je je spul opblaast.
De meeste moderne dingen kunnen wel 110-220 volt aan, maar nog lang niet alles.
Snoevie schreef:eh vast een domme vraag,maar wat is een Ipad?ik heb er al veel over gehoord,maar het is me niet geheel duidelijk wat het is,haha
En dat watt iets heel anders is dan volt.
Ik hou het wel bij mijn MacBookje.
Ik heb verder geen electronica gekocht in Amerika dus ik zou het ook niet weten.
) en hebben we wat honkbal shiznit daar weggehaald. K-mart had een aanbieding, dus we hadden een bat, een handschoen en 2 ballen gekocht. Maarja, de bat is gestolen uit onze tas, gewoon door mensen die daar werken dus. Of hij is eruit gevallen oid. Mijn koffer was ook ernstig flink beschadigd, dus we hebben een klacht ingevoerd
Op Rome vliegveld moesten we 3 uur wachten, toen heb ik even in de lobby liggen slapen. Op de heenweg hadden we geen entertainment, en ik moet zeggen dat ik dat niet fijn vond. Ik verveelde me gewoon echt héél erg, en daar hou ik niet van, ik ben altijd druk. Terugweg hadden we wel, ik heb iets van 3 films versleten en toen heb ik even met mijn ogen dicht gelegen omdat ik kotsmisselijk werd. Bij Delta hadden we genoeg beenruimte, ik kon makkelijk comfortabel zitten, alleen met de KLM vlucht van Rome naar Amsterdam had ik wat weinig ruimte. Nou heb ik ook idioot lange benen, daar kan het ook door komen.