Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 13:56

Super dat jullie mij willen helpen!
Wij hadden namelijk nergens wachttijden en dan merk je toch dat je zulke dingen "vergeet" omdat je zo snel in de attractie wil. Ik heb ook een paar mooie gevonden via google, maar die resolutie is zo laag, dat ik bang ben dat de foto's niet mooi in mijn boek komen.
En ik wil toch zulke dingen in mijn fotoboek verwerken om het compleet te hebben. Vind trouwens zelf dat mijn fotoboek erg leuk wordt. Alleen weet nog niet welke foto ik op mijn voorkant wil :D

ik pb je ff mbkaatje!
Heeft er ook nog iemand leuke foto's van fantasyland? Want die ontbreken helemaal bij mij :(

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 14:05

Ha ha, volgens mij komen er heel veel foto's in je boek, die je niet zelf gemaakt hebt. Maar je bent er wel geweest en dat is belangrijker. Zo had ik zelf heel weinig foto's van Discoveryland.

Van Fantasyland heb ik wel veel foto's, dat zag er allemaal zo schattig uit. dus daarvan zal ik er ook wel een paar naar je sturen.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 14:08

Dankje! Hahah er komen idd veel foto's die ik niet zelf gemaakt heb. Maar ik wil mijn boek zo volledig mogelijk, vind het jammer dat er van die leuke dingen in ontbreken. Dus dan maar op deze manier.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 14:18

Zelf heb ik inderdaad ook een fotoboek gemaakt. Zo leuk om te doen én een heel leuk aandenken. Op de voorkant heb ik een van de mooiere foto's in het groot gezet, met daarom heen allemaal foto's in verschillende formaten, die het boek zelf niet gehaald hebben, maar natuurlijk wel gewoon leuk zijn. Een soort collage dus.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 14:30

C_hristel schreef:
Ik ben opzoek naar foto's van de (mooie) binnenkant van de Tower of Terror. Vond dat het echt zó knap gedaan

Je kunt er zelfs een rondleiding in boeken!

Ik heb alleen de Disney-foto van onszelf in de attractie, wij kopen altijd alle foto's :)!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 14:54

Zo, geld teveel? Dure reisjes worden dat .... in het Disneyland hotel enz. en dan ook nog alle foto's kopen. Volgens mij zijn die ook niet goedkoop.

Maar leuk hoor, als je het hebt moet het rollen ook.

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:49

Op zich vallen de prijzen voor de foto`s erg mee,en hoe meer je neemt hoe goedkoper ze worden!Ik ga altijd op de laatste dag de foto`s bekijken en kies dan de leukste.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:43

astridastrid schreef:
C_hristel schreef:
Ik ben opzoek naar foto's van de (mooie) binnenkant van de Tower of Terror. Vond dat het echt zó knap gedaan

Je kunt er zelfs een rondleiding in boeken!

Ik heb alleen de Disney-foto van onszelf in de attractie, wij kopen altijd alle foto's :)!

Huh echt waar? Ik wist daar niets van jo. Heb ik ook nergens gelezen ofzo. Wat houd die rondleiding precies in dan?

xRONINIx schreef:
Op zich vallen de prijzen voor de foto`s erg mee,en hoe meer je neemt hoe goedkoper ze worden!Ik ga altijd op de laatste dag de foto`s bekijken en kies dan de leukste.

Ja maar dat geldt alleen als je dezelfde foto's koopt. Volgens mij niet als je bij meerdere atracties een foto haalt. Ik betaal dan namelijk altijd normale prijs. Ik kreeg wel korting wanneer ik dezelfde foto 2x kocht.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 21:32

Ik heb echt geen idee wat zo'n attractiefoto kost. Wist ook niet dat die eventueel later ook nog te krijgen zijn. Maar ik vind ze meestal niet zo mooi. Voor een keer is het natuurlijk wel gaaf. Toch een bewijs dat je bijv. in ToT hebt gezeten!

Ook ik heb ergens gelezen dat je een rondleiding in ToT kan krijgen. Volgens mij kan je sowieso een rondleiding door het park boeken. Heb dat niet gedaan hoor, maar ik heb er wel van gehoord.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 22:03

Volgens mij kost 1 foto 12 euro en 2 foto's (dezelfde dus) 20 euro. Ik heb er hier wel twee. Maar doe er ook niet zoveel mee, het is wel leuk om te hebben. Maar die fotolijstjes passen ook niet echt bij de inrichting ofzo.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:25

Grrrrrrrrrrrrr mijn fotoboek is van mijn computer af.. opeens??? Iemand enig idee hoe ik dit terug kan halen? Mijn prullebak is helaas al leeg.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:30

Neee, wat erg!!
Nee geen idee. Als het ook al niet in je prullenbak staat. Misschien even opnieuw opstarten en kijken of de laatste versie misschien wel opgeslagen is.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:35

je computer een dag (of 2 dagen) terug zetten schijnt te werken, weet alleen niet hoe je dat moet doen :=

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:27

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:30

De tour is helaas (voorlopig) alleen nog in het frans... jammer anders had ik dat best eens willen doen, voor die €12,- :)

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:27

Nou bij mij fotoboek zit er dus niets anders op dan opnieuw te beginnen. Mijn vader zij vanmiddag idd dat, zolang je comp niet uitgeschakkeld is geweest, je het op de een of andere manier moet kunnen terug halen. Mrja ik kwam er 30 minuten voordat ik moest gaan werken achter. Gelukkig weet ik nog hoe de foto's stonden. Dus ik ga nu meteen aan de slag. :D

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:45

nou ik zal laten weten hoe het was, over 14 uur gaan we op weg!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:48

Veel plezier!!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:51

cindybijl schreef:
nou ik zal laten weten hoe het was, over 14 uur gaan we op weg!

Waarschijnlijk al vertrokken, maar ik hoop dat je het leuk hebt. Graag verslag als je weer terug bent.

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:44

we zijn weer terug!
was erg leuk, jammer dat het regende maar dat hoefde de pret niet te drukken!
We zaten in Newport Bay club, erg harde bedden en ook niet de grootste helaas.. ik meen me te herinneren dat we 14 aar geleden in sequoia loudge zaten dat de bedden daar beter en groter waren!
verder was het redelijk rustig op het park!
al met al erg leuk gehad dus!

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 21:08

12 maart gaan we weer *\o/* (kreeg een geweldige aanbieding,kon ik niet laten schieten)

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 21:14

leuk ronini! waar slaap je?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 10:56

cindybijl schreef:
we zijn weer terug!
was erg leuk, jammer dat het regende maar dat hoefde de pret niet te drukken!
We zaten in Newport Bay club, erg harde bedden en ook niet de grootste helaas.. ik meen me te herinneren dat we 14 aar geleden in sequoia loudge zaten dat de bedden daar beter en groter waren!
verder was het redelijk rustig op het park!
al met al erg leuk gehad dus!

Jammer van de regen en de bedden.
Misschien was je 14 jaar geleden een stuk kleiner, dan lijkt alles veel groter.

Heb je nog foto's gemaakt?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 10:59

xRONINIx schreef:
12 maart gaan we weer *\o/* (kreeg een geweldige aanbieding,kon ik niet laten schieten)

Leuk weer. Wat voor aanbieding is het dan?

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 11:37

Het is een aanbieding van 3 dagen 2 nachten met vip pass,rondleiding etc!Ik mag kiezen uit 3 hotels o.a New York S.lodge en New Portbay ben er nog niet helemaal uit welk hotel het wordt.