Bella Italia ga ik graag heen! Zit overal wel... Lekker eten & mooie prijsjes! Vorig jaar was ik 13 pond kwijt ofzo... euro stond toen gelijk met de pond ongeveer. Hoofdgerecht + halve liter drinken.
Ik heb een jaartje of twee geleden eens bij een heerlijk Libanees restaurantje gegeten, net achter het Olympia. Echt geweldig, net of je bij een Libanese oma thuis zat te eten. En niet duur ook.
Ik zal degene met wie ik toen was eens om het adres vragen, heb het nl. beide keren dat ik daarna in Londen was niet meer kunnen vinden. Maar 't is echt een aanrader.
Les Mis is echt geweldig, heb er zó'n zin in tja LND leek me ook geweldig, met Sierra&Ramin, maarja alsje dan moet kiezen tussen een oudere of een wat nieuwere.. dan ga ik voor LM
vroeg me af, is het Royal National wel een beetje een leuk/goed hotel
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 12:57
lovelynutia schreef:
Ik ga met mams dus naar Londen zaterdag en vroeg me af waar het nu leuk eten is (en niet te duur)
Brick Lane, Cafe 1001
paddington
Geplaatst: 23-06-10 12:57
Celiien schreef:
vroeg me af, is het Royal National wel een beetje een leuk/goed hotel
Ik ken het hotel, ik heb vlak bij in een pension gezeten en vrienden van mij zitten altijd in het Royal National en het is een erg groot hotel dus veel kamers en mensen.
Ik vind het persoonlijk te weinig hotel voor het geld wat je ervoor betaald.
Met zijn 2-en zijn we net iets meer dat 1000 euro kwijt voor vliegreis (A'dam-Heathrow) + vier overnachtingen in 4 sterrenhotel ergens aan de Piccadilly. 400 van tevoren euro zelf betalen en dan lief kijken tijdens het shoppen
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 13:04
Urban Outfitters Op Oxford Street.
paddington
Geplaatst: 23-06-10 13:09
Ik ben +- 800 kwijt voor 3 personen met de (nacht) boot en 5 dagen pension. Ik vertrek 15 Augstus en kom 21 Augstus terug.
Maar ik moet nog me travelcard gaan bestellen en tickets voor de dierentuin en Londen Eye...
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 13:13
Oh er gaat zo'n dikke rij staan voor de London Eye... Hoe vaak ik daar wel niet toeristje heb gekeken terwijl ik een ijsje at
London Eye heb ik afgelopen zomer een half uurtje staan wachten, het was echt heel druk maar vond het heel erg meevallen.
Je kan ook een timeticket kopen, dan moet je op een bepaalde tijd bij de Eye zijn en kan je zo doorlopen
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 13:17
Maar het is nu hoogseizoen he?
Ergens vind ik het jammer dat ik nu ga studeren en niet meer in London woon, maar ik wil wel met oud en nieuw in London zijn. Shoppen!
Anoniem
Geplaatst: 23-06-10 13:19
Uhuh ik ging ook in het hoogseizoen, was hartje juli
Vriendje en ik gaan misschien eind november / begin december, als de kerstsfeer los begint te komen
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 13:21
Wauw! Nee ik heb echt de maanden juli en augustus vol bewondering zitten kijken naar al die mensen in die rij, en die zich dan ook met 30 man in zo'n hokje persten.
Wij zaten met 15 man in het hokje, lekker airco erbij, kon alles goed zien
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 13:22
Je kunt even online kijken wanneer de kerstlichtjes worden aangestoken in de grote straten, altijd leuk.
paddington
Geplaatst: 23-06-10 13:22
Ik ga der ook niet in... ik heb hoogtevrees daarom gaan we ook met de boot ipv vliegtuig Me vriend en zoon willen dat graag en als het druk is dan ga ik wel ff shoppen
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 13:23
Er zijn geen winkels daar.
Wel Tate Modern
Keet
Geplaatst: 23-06-10 13:24
Wij zijn er afgelopen december niet ingegaan omdat er laaghangende bewolking over de stad hing. zonde van het geld dan
Anoniem
Geplaatst: 23-06-10 13:25
Met laaghangende bewolking zou ik het ook niet doen nee. Toen ik er in juli in ging was er geen bewolking, alleen veel zon. Toen was ik wel blij met de flinke airco in die hokjes
Denk dat wij begin december gaan (ergens rond 7 december), dan kunnen we ook schaatsen in Hyde Park
Deze zomer ga ik niet trouwens.. ik zit een maand in de zon in Griekenland wel jammer dat ikdan niet naar London kan.. mn reisgenootje van Januari gaat wel, met mn zusje en mijn ouders..
Urbanus
Geplaatst: 23-06-10 13:25
Het is er bij mij gewoon nooit van gekomen. Echt toeristendingetjes deed ik met mijn ouders, verder alleen maar feestjes.