Hopelijk houden ze zich nu gedeisd en anders moeten jullie maar voor Charlie's Angels gaan spelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Het klinkt echt ontzettend gezellig! 
De zon scheen geweldig en er was blauwe lucht dus hetwas eindelijk tijd om foto's te maken bij de Abbey.
Beetje jammer alleen dat het £5.20 kostte.
Afijn, ik in mijn jurk dus naar de Abbey gelopen en Nikki in haar zwarte gothic jurk. We trokken wel bekijks.
Snap dat niet.
Nathalie dacht 'heel snel doorlopen'.
Nikki ging eerst foto's van mij maken, maar met die zon was het best heet.
En iedereen keek, best wel irri.
Ondertussen was Nathalie ook foto's aan het maken en rond aan het hobbelen tot wij eindelijk es klaar waren.
Toen moesten we van jurk wisselen dus wij ergens achter een boom en wat grafzuilen omkleden.
We hebben echt heel veel foto's en het was echt heel gaaf!!! Een vrouw vroeg zelfs of ik met haar kleinkinderen op de foto wilde.
Was weer erg gezellig.
Toen naar de Spar, eten halen voor vanavond en morgen en we hebben maar gelijk 2 flessen drank gehaald.
Lekker op Carbisdale opdrinken als we op de spoken wachten.
En het hostel is gewoon echt verlaten nu....'s avonds stikt het van de mensen en nu is er gewoon niemand.

En mooi dat 't toen lekker weer was

Bellatrix schreef:Sorry Cyn.
Maar de kast staat hier achter slot en grendel dus kan er geen geheugenkaart in douwen.
Trouwens, we zitten hier alleen morgen nog...want woensdag gaan we naar Carbisdale!!!