Ik ben 2 jaar geleden naar medulin geweest. Ook naar plitevice. Erg mooi daar, alleen waren wij er toen midden in die hittegolf waardoor er een hoop watervallen verandert waren in watervalletjes. Maar desondanks vond ik het daar erg mooi. Wij zijn toen verder nog naar venetië geweest.
ben gisteren weer thuis gekomen van Medulin. was echt heel mooi, weer was ook goed 35 graden lekker warm plitvice was ook heel mooi alleen de reis niet echt, ze hadden gezegt 4 uur nou dat werden er 6,5 uur een alternatieve route en wat voor 1, waar de weg er bijna niet lag, helft van de bus was misselijk en er gingen steeds meer kotszakjes naar achteren daar nog wel een stortbui gehad met onweer, maar zaten toen net droog op het bootje. eten kun je daar ook heel goed, vegetarisch ook, anders gewoon even zeggen en dan maken ze het vegetarisch (hadden namelijk ook iemand mee die vegetarisch was) eerste dagen was het was rustig wat betreft nederlanders, zaten vroeg in het seizoen, later werd het drukker en gezelliger terugweg hebben we er 19 uur over gedaan heen weg 24 maar een hele mooie vakantie gehad. en heel veel snapps krijg je daar namelijk overal
haha, ja dat hoop ik ook voor je. misschien doen ze bij jullie die weg niet meer haha, wij waren de eerste groep weer. maar denk niet dat ze die weg gauw weer zullen doen