Over 4,5week begint mijn reis 'Down under'!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Re: Over 4,5week begint mijn reis 'Down under'!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 19:07

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Woww!! Ik ben echt blij voor je wat een geweldige kans!!

En hoe nu verder? Tong uitsteken

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:25

een hoop papierwerk en verder vooral de dagen aftellen!! Haha! Haha!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 19:35

Hahaha duidelijk!!!

Maar wat ga je nu precies doen? Is dat allemaal al vast of heb je nog speling?

Poeh aftellen, voor je het weet ben je weer in Nl Lachen

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:00

Studeren.. ehh.. officieel dan Haha! haha nee maare.. ik ga daar mijn minor doen, dat komt neer op drie vakken aan de university of technology sydney (die MIDDEN in de stad ligt Haha!). God ik kan het maar half geloven zeg, haha.. Hyper!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 20:18

Jaaa gaaf man!

Ik zit nu in me 3e jaar aan de Uni, maar ik ben echt voor vakantie naar Australie gegaan! Maar je gaat aankomend jaar?

Voor Sydney kun je beste zo laat mogelijk in het jaar gaan, het kan daar behoorlijk fris zijn! Wij hebben eind Okt hele mooie dagen maar ook wat mindere (koude) dagen. Het is best wisselvallig omdat het nog voorjaar is dan.

Je zal je zeker vermaken haha in Darling harbour, geweldig centrum! Natuurlijk de stranden, maar ook Bondi Junction ( Shopping Mall).

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:17

Ja ik ga aankomend jaar, maar de semesters beginnen daar eerder dus ik ga begin juli!! Daar heb ik dus ook niet echt een keus in verder Knipoog Maar de vakken die ik wil volgen hebben alleen maar assignments en geen tentamen dus ik ben al op 7 november klaar en het semester in tilburg begint pas eind januari dus dan heb ik ruim twee maanden (in de hoogzomer Cool ) om te reizen!! Go jij! Go jij!

Weet je wat me nog het geweldigst lijkt trouwens, om op een boot walvissen te spotten! Dat lijkt me echt machtig, misschien word ik wel een freak en ga ik dat elke week doen Haha!

Niet ook iets voor jou om ook op exchange te gaan dan, aangezien je helemaal fan van aussie bent nu? Knipoog

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 22:10

Opzich wel maar lijkt me echt moeilijk om voor elkaar te krijgen!! en dan moet ik me vriend, me paard, me poezen, me huis me alles achterlaten.. Dat wordt ook wel heel lastig... Tong uitsteken Wel superrrgaaaf!

Wij hebben vanaf Fraser Island walvissen gezien, heb het op film staan echt vet!!! Wij hadden ook een cruise geboekt maar die is 2x afgezegd wegens ruige wind en toen is het er niet meer van gekomen!

Wij hebben ook roggen, haaien en dolfijnen gezien in the wild! Heeeel vet!

Maar lekker joh in de zomermaanden reizen! Wil je dan wel weg uit Sydney? Ik raad Fraser Island echt aan!!!!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 09:47

Hee ! Ik meld me hier weer eventjes !

Ik wil zoo graag naar Australie, en ik ben er zo dicht bij ! Misschien kan ik op de terugweg wat regelen. Ja Gisteren heb ik foto's gemaakt op een sheepstation ( 10,000 hectare ) erg gaaf om mee te gaan adverteren! En ik vond onze eigen boerderij van 439 hectare al heel erg groot. Maargoed, verder heb ik het hier heel erg naar mn zin, en zit me serieus af te vragen of ik terugwil voorgoed. De lijst had 1 negatief punt en dat was familie en vrienden.. de rest ligt in Nieuw Zeeland. Ja

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 16:24

Heee!

Wat doe je nu precies in Nieuw Zeeland? Gewoon werken? Hoelang ben je er al? Lachen Als je zo dichtbij bent kun je Ozzy nie over slaan hoor!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 16:25

haha, weer iemand die zijn hart verloren heeft dus! Dat belooft wat Haha! Ben je daar aan het werken of studeren of?

@ Megan: ik moet ook mijn vriend, huis en poezen achterlaten inderdaad.. Maar ik heb altijd al naar het buitenland gewild en ik dacht tja nu of nooit. Maar ik ben zeker van plan om buiten Sydney te gaan. Fraser Island idd, maar ik wil ook naar Perth, Melbourne en langsde east coast en eigenlijk ook nog naar Nieuw Zeeland. Btw, dolfijnen in het wild Hyper!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 16:30

Hahaha gaaf he allemaal! En het leuk is dat het eigenlijk heel gewoontjes is daar Tong uitsteken

Ik wou ook zeker een reis maken inprincipe een jaar en dan echt werken daar.. Maar door me vriend heb ik dat omgegooid en zijn we samen gegaan. Dat was echt fantastisch en tuurlijk vind ik het jammer dat ik nooit zolang ben gegaan en er niet heb gewerkt maar wat ik nu heb gedaan met mijn vriend is voor mij net zo mooi Lovers

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 12:16

Een vriendin van mij is afgelopen maandag naar Aussie vertrokken voor een half jaar.. Snik! Ik wil ooooooooook!!!!

Damn ik heb nog nooit heimwee gehad maar dit is echt verschrikkelijk! Ik mis zoveel dingen van daar!! En zat gister de posts hier en op mijn site terug te lezen... Dan baal ik zo om weer terug te zijn!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:54

Ja he, als ik lees van mensen (net als hier) dat ze in Australie zijn, krijg ik toch ook altijd weer even de kriebels. Ik ben nu 3 keer geweest en wil weer zo graag terug!!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:42

Megan_ schreef:
Damn ik heb nog nooit heimwee gehad maar dit is echt verschrikkelijk! Ik mis zoveel dingen van daar!! En zat gister de posts hier en op mijn site terug te lezen... Dan baal ik zo om weer terug te zijn!

Dat had ik dus ook gigaaantisch toen ik net terug kwam. En vrienden van mij wonen daar, zijn net nieuw huis aan het bouwen, en als ze dan fotos sturen.. Naaaaaa Huilen
En moet je nagaan, ik ben er maar 10 dagen geweest Vork

*verlangt naar september 2008

Ranovich

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:10

lees even met jullie allemaal mee.
Ik ga zomer 2008 voor acht weken naar australie,

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 21:25

lekker 8weekjes!! Waarheen precies en gewoon om vakantie te houden?