Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astor schreef:Is het niet heel erg heet?
Nathalie schreef:Misschien Fethiye? Is wel toeristisch maar niet zo druk en groot als bijv Bodrum ofzo..
En Fethiye heeft een heel mooi strand vind ik!
http://www.lavinya.net/galeri/data/medi ... ethiye.jpg
Het is opzich geen kleine stad, maar van wat ik hoor, is het er niet zo druk. Als je in het naseizoen gaat al helemaal niet. Al zal het dit jaar wel drukker zijn dan vorig jaar denk ik, want t begint geloof ik steeds populairder te worden.
Belek is trouwens geloof ik ook een aardig rustige plaats.
Miss87 schreef:ik zit nu in Turkije! Morgen helaas alweer naar huis.. Het is vandaag echt warm hier! Gister was er hier een flinke bosbrand, kwamen steeds met vliegtuigen bij ons in de baai water halen. Hoop dat er verder niks meer gaat branden met dıe hitte hier! iedereen die nog gaat heel veel plezier!
Narya schreef:Miss87 schreef:ik zit nu in Turkije! Morgen helaas alweer naar huis.. Het is vandaag echt warm hier! Gister was er hier een flinke bosbrand, kwamen steeds met vliegtuigen bij ons in de baai water halen. Hoop dat er verder niks meer gaat branden met dıe hitte hier! iedereen die nog gaat heel veel plezier!
Zıt jıj ook ın Bodrum?
Ik ga morgenavond naar huıs. Nog een aantal dagen vertragıng door een oorontstekıng bıj zusterlıef, maar morgen schıjnen we echt te gaan
blauw00gje schreef:Dus je bent al langer gebleven?!
Ik had ook wel wat langer willen blijven..
Narya schreef:blauw00gje schreef:Dus je bent al langer gebleven?!
Ik had ook wel wat langer willen blijven..
Jaaa, ik was er echt wel heppie mee. Gewoon nog 3 dagen extra zon xD
Moey_ schreef:Ik ga ook naar turkije. 7 augustus ga ik voor 1 dagen naar bitez! Is iemand daar wel is geweest? en wat moet je gedaan of gezien hebben in turkije? Wij zitten in bitez life, dat is er als het goed is nog niet zo lang..
@ Letizia - in welk resort in bitez zitten jullie?
xx
Letizia schreef:Hmpf voorlopig vliegen wij pas om 20.50u s 'avondsHele de dag weg
We vliegen wel ook laat terug