Renesse 2007.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: Renesse 2007.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:04

Maar duin en strand is wel een hele goedkope camping he? Tenmiste dat zag ik zo op die site, weet natuurlijk niet wat er nog allemaal bij komt dan. Maar wat betalen jullie ongeveer voor een weekje p.p.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 22:13

x_Lys schreef:
Was jij er ook vorige week?
Uhm http://lys01.hyves.nl
Staan meer foto's. Maar ook van Maaaikje (sorry weet eventjes de naam niet meer uit me hoofd). Die zei ook dat ze die stompwijkers hadden gezien.

Jup ik was vorige week op strand&duin..maar goed; die camping is best groot, zeg maar;)

Zo heel goedkoop is 't niet hoor! Komen nog veel dingen bij en zoveel krijg je er niet voor [vonden wij!] niet dt we wt te klagen hadden ofzo.. maar 't ws best duur!
Maar goed, ondanks dat hadden we alsnog een low-budget vakantie, wnt de jongens hadden zo ong alles voor ons betaald! Knipoog

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 22:25

JuulenJulia schreef:
Ooh ik krijg net te horen dat ik mee mag Haha! !
Ik mag mee van 10-17 augustus. maar ga pas de 11de, want moet ook op ponykamp he Haha!
Euh, niet mijn types Clown

Leuk, maar jij ging niet naar Duin&Strand ofwel?

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 23:22

Ik ga morgen naar Duinhoeve, gaan daar ook nog mensen heen?

liesz53

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:33

[/quote]

Jaaa!!!
Ik ga van 28 juli tot 4 augustus!! Haha![/quote]

naar welke camping ga je? Haha![/quote]

Ik ga naar camping duin & strand.
Maar ik ken ook een groep jongens die vandaag naar duinhoeve gaan, zijn zker aardige gasten Knipoog

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:40

Steffie89 schreef:
Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?

whaha renesse is 1 grote uitgaans dorp en helemaal geweldig

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:22

Suziej schreef:
JuulenJulia schreef:
Ooh ik krijg net te horen dat ik mee mag Haha! !
Ik mag mee van 10-17 augustus. maar ga pas de 11de, want moet ook op ponykamp he Haha!
Euh, niet mijn types Clown

Leuk, maar jij ging niet naar Duin&Strand ofwel?

Jawel Haha!

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 19:03

JuulenJulia schreef:
Urko: Nee ik ga niet met Jan, hun gaan mee de knegselse. Ik mag met charlotte en tanika enz. mee, die hadden nog plaats over Bloos.

Ik zal op je ponyke letten *LOL*
Neem zelf de mijne niet mee. Ben nu de zoon aan het inrijden dus. Maarre, is expresso wat voor ponykamp?

expreszo vind ik maar een muffe chagerijnig merrie, ik zou voor Replay (onze replay ) gaan. Waar neem je jou replay niet mee? Leert hij kei veel van in zo'n week, afwisselen met een manege paard dan he Knipoog
Maar goed als ik moest kiezen uit de manege paarden ...

Picasso, Replay, Camaro of Baileys... Met Replay op 1 natuurlijk maar dat is ook m'n lieverd Knipoog

Of bacardi voor dat ik hem vergeet Haha! die rijd zooo fijn Haha!

Ga je dan ook met nikie? naar renesse? of ken je die niet, volgens mij ging die met Tanika mee ??? Nikie is mijn nichtje Knipoog

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:14

JuulenJulia schreef:
Jawel Haha!

Oooh hahaha gaaf. Haha! Haha!
Dan ga je in dezelfde week als mij. Go jij! Go jij!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:16

Welke week gaan jullie?
Ik kom misschien 3 augustus weer terug Go jij! Go jij!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:17

Ik (en JuulenJulia dus ook) ga(an) van 10 tm 17 augustus. Lachen

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:18

Dan mis ik jullie net Knipoog.
Ik ga waarschijnlijkook maar 1 of 2 nachtjes, aangezien ik bij een vriend langs wil.
Zeker is het nog niet hoor Lachen, maar we doen ons best Haha!!

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:54

ik vertrek morgen naar camping seel ! mensen die willen afspreken! ik ben er tot 11 augustus!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:06

Ja ik snap die prijzen niet echt op die site van duin en strand. Maakt me opzig niet uit, maar ik ben benieuwd hoeveel je daar nou per persoon kwijt ben. Kan ik eens vergelijken met campings in bijv spanje.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:11

Ik kom net terug.. Naja 1 week geleden alweer Haha!
Ging van 13juli tot de 20e.. Het uitgaan daar was heel leuk. Ging met 6 vriendinnen van mij. Maar voor de rest hadden we in de omgeving eigelijk niet veel te doen. Er waren ook HEEL VEEL duitsers.. En als je uitging liepen er overal politie te paard. Vond ik wel grappig om te zien Tong uitsteken
Ik zat op bungalow park klein poeland. Over het park was ik niet zo te spreken. De receptie zat de hele week dicht. Dus als we dingen wilde vragen kon het niet. En het huisje was niet goed opgeruimt. Allemaal bierdoppen , stof en er lag zelfs speelgoed onder de bank. Waarschijnlijk nog van de vorige vakantie ganger!
Maar we hebben die week wel lol gehad. En er was strand in de buurt!! Waar we alleen maar 2x hebben kunnen zwemmen door het slechte weer..

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:32

ikbenfilou schreef:
Steffie89 schreef:
Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?

whaha renesse is 1 grote uitgaans dorp en helemaal geweldig

Nou Schijnheilig

Wij zijn er een avond geweest, vond er niet veel aan. Bovendien werkte die rot taxi's ook niet echt mee Hamer

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:34

C_hristel schreef:
Ja ik snap die prijzen niet echt op die site van duin en strand. Maakt me opzig niet uit, maar ik ben benieuwd hoeveel je daar nou per persoon kwijt ben. Kan ik eens vergelijken met campings in bijv spanje.

Uhh volgens mij ben ik met de borg 150 euro kwijt geweest. Borg is 200 euro, dus zou je nog door 6-en moeten delen. Koste dus echt geen drol. Wij haden een 7 persoonstent van hun. Was echt een grote tent. Wij waren met zijn 6-en, koelkast en nog een andere kast stonden in de tent. En dan nog alle rotzooi en koffers en dan had je nog een looppad Ja

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:45

Steffie89 schreef:
Wij zijn er een avond geweest, vond er niet veel aan. Bovendien werkte die rot taxi's ook niet echt mee Hamer

die taxies zijn helemaal verschrikkelijk daar. Wij hebbe een keer 2uur gewacht op een taxi. dus wij belle van waar blijf je? En toen werden we de hele tijd in de wacht gezet. Hadden we eindelijk iemand aan de telefoon vond ie dat we niet normaal waren en brutaal en dat hij al 5x zijn excusus had aangeboden. Ik zo meneer ik heb helemaal niks brutaals gezegt. Ik zeg alleen dat wij nu al 2uur op een taxi zitte te wachten die niet komt en als we bellen worden wij in de wacht gezet. En als we dat aan u willen vertellen luistert u niet en zijn we brutaal. Nou toen was ie boos zegt ie zo ja bel maar een andere taxi en toen gooide hij hem erop. Dacht echt van ok wat hebben we nu weer.

En 1x zijn we ingestapt en toen zijn we niet al te aardig door die taxi behandelt zal het verhaal niet vertellen. Het komt er in iedergeval op neer dat wij die week niet meer in de taxi durfde te stappen..!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:01

steffie89: Opzig vindt ik dat nog wel meevallen. Vooral omdat je natuurlijk ook hun tent leent enzo. Weet eigenlijk niet eens wat een normale prijs is voor een camping.

Wisten jullie dat er in renesse ook serieus duitse politie mensen werken. Hahaha zo raar, maar toch waar Tong uitsteken

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 18:03

@ Horseandme; serieus joh?
Wij hebben nooit echt problemen gehad met taxi's. We hebben ook maar hooguit een kwartiertje hoeven wachten..
Maarja, misschien scheelt 't omdat we dan altijd met jongens waren ofzo?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:19

OH MY GOD! Er staat hier een heel stuk over Renesse in de krant. Ik hoor ook echt vieze verhalen en ik dacht het zal allemaal wel meevallen. Maar niet dus! Begin nog te denken dat het zelfs nog erger is als salou.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:29

MissBonny schreef:
@ Horseandme; serieus joh?
Wij hebben nooit echt problemen gehad met taxi's. We hebben ook maar hooguit een kwartiertje hoeven wachten..
Maarja, misschien scheelt 't omdat we dan altijd met jongens waren ofzo?

Dat maakt niks uit..

Vrijdagavond zouden we met een groep van 20 man de taxi pakken. Stonden voor op de camping te wachten. Na 30 minuten na de afgesproken tijd kwam er 1 taxi. De andere 3 zouden meteen komen. Inmiddels waren die 5 als in Renesse maar wij stonden nog voor de camping. Hele tijd zitten bellen, jaa ze zouden er zo aankomen. Inmiddels was het 12 uur, -1 uur na de afgesproken tijd- toen kwam de campingbaas eraan. Er was taxi controle geweest in Renesse, alle taxi's waren van de weg gehaald en mochten niet meer rijden.

Andere avond hebben we zeker 3 kwartier gewacht. Daarna haden we er geen zin meer in en bleven we maar op de camping ipv Renesse..

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:29

C_hristel schreef:
OH MY GOD! Er staat hier een heel stuk over Renesse in de krant. Ik hoor ook echt vieze verhalen en ik dacht het zal allemaal wel meevallen. Maar niet dus! Begin nog te denken dat het zelfs nog erger is als salou.

Wat staat er in de krant dan?

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:30

Hoe ziet eigenlijk zó'n 7 persoonstent eruit?

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 18:32

C_hristel schreef:
steffie89: Opzig vindt ik dat nog wel meevallen. Vooral omdat je natuurlijk ook hun tent leent enzo. Weet eigenlijk niet eens wat een normale prijs is voor een camping.

Wisten jullie dat er in renesse ook serieus duitse politie mensen werken. Hahaha zo raar, maar toch waar Tong uitsteken

Uhm op een normale camping ben je wel nooit zoveel kwijt. Het hangt of wel echt van de camping af en wat je allemaal meeneemt. Wij betalen in Italie per nacht 55 euro Bloos Maar we nemen echt veel mee. Auto, caravan, 5 volwassenen, 2 bijzettenten, boot, huur van een boei etc..