Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Lys schreef:Was jij er ook vorige week?
Uhm http://lys01.hyves.nl
Staan meer foto's. Maar ook van Maaaikje (sorry weet eventjes de naam niet meer uit me hoofd). Die zei ook dat ze die stompwijkers hadden gezien.
JuulenJulia schreef:Ooh ik krijg net te horen dat ik mee mag!
Ik mag mee van 10-17 augustus. maar ga pas de 11de, want moet ook op ponykamp he![]()
Euh, niet mijn types
Steffie89 schreef:Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?
Suziej schreef:JuulenJulia schreef:Ooh ik krijg net te horen dat ik mee mag!
Ik mag mee van 10-17 augustus. maar ga pas de 11de, want moet ook op ponykamp he![]()
Euh, niet mijn types
Leuk, maar jij ging niet naar Duin&Strand ofwel?
JuulenJulia schreef:Urko: Nee ik ga niet met Jan, hun gaan mee de knegselse. Ik mag met charlotte en tanika enz. mee, die hadden nog plaats over.
Ik zal op je ponyke letten
Neem zelf de mijne niet mee. Ben nu de zoon aan het inrijden dus. Maarre, is expresso wat voor ponykamp?
JuulenJulia schreef:Jawel
ikbenfilou schreef:Steffie89 schreef:Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?
whaha renesse is 1 grote uitgaans dorp en helemaal geweldig
C_hristel schreef:Ja ik snap die prijzen niet echt op die site van duin en strand. Maakt me opzig niet uit, maar ik ben benieuwd hoeveel je daar nou per persoon kwijt ben. Kan ik eens vergelijken met campings in bijv spanje.
Steffie89 schreef:Wij zijn er een avond geweest, vond er niet veel aan. Bovendien werkte die rot taxi's ook niet echt mee
MissBonny schreef:@ Horseandme; serieus joh?
Wij hebben nooit echt problemen gehad met taxi's. We hebben ook maar hooguit een kwartiertje hoeven wachten..
Maarja, misschien scheelt 't omdat we dan altijd met jongens waren ofzo?
C_hristel schreef:OH MY GOD! Er staat hier een heel stuk over Renesse in de krant. Ik hoor ook echt vieze verhalen en ik dacht het zal allemaal wel meevallen. Maar niet dus! Begin nog te denken dat het zelfs nog erger is als salou.
C_hristel schreef:steffie89: Opzig vindt ik dat nog wel meevallen. Vooral omdat je natuurlijk ook hun tent leent enzo. Weet eigenlijk niet eens wat een normale prijs is voor een camping.
Wisten jullie dat er in renesse ook serieus duitse politie mensen werken. Hahaha zo raar, maar toch waar