Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KylaLover schreef:Ik zit nu in Italie, aan het Idromeer. Het is hier gemiddeld 37 graden overdag. Nu koelt het wat af tot een graad of 27, gelukkig.
Verder is het hier heerlijk genieten
Many schreef:Ik ga ook naar Italie, het Gardameer. Eerst op familieweekend in Zwitserland en daarna richting Italie (we zijn dan 6 augustus in Italie geloof ik).
Steffie89 schreef:Ik vertrek morgen naar Lago magiore
C_hristel schreef:Owh lekker joh, waarom ben je niet meegegaan?
C_hristel schreef:Lekker hoor, volop vakantie dus. Ik moet het maar met 1 weekje Italie doen.. Baal zo erg van het weer hier he
C_hristel schreef:Ik ga 8 augustus naar het Gardameer, plaatsje: Sirmonie. Heb er zin inMany schreef:Ik ga ook naar Italie, het Gardameer. Eerst op familieweekend in Zwitserland en daarna richting Italie (we zijn dan 6 augustus in Italie geloof ik).
Waar zit jij dan?
Lon_ivo schreef:Allemaal stenen maarja dat ging wel , dat vond k ook niet echt erg als je maar waterschoenen aanhad.Alleen zat het helemaal vol met planten en moest je een stuk verder zwemmen tot de planten weg waren , en dat bleef dan allemaal aan je benen plakken ..
Maar we waren ook een dag naar een meisje van onze ponyclub geweest. Die zat een uur verder. En daar was het wel schoon alleen hartstikke warm water !