Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ozzieozzie schreef:joehoe we hebben vanmorgen te horen gekregen dat we ons permanente visa hebbenHet heeft 8 maanden geduurd met veel tegenslagen, maar gelukkig hebben het dan u eindelijk. Wat een opluchting is dat zeg en echt een hele last van onze schouders.
Australie word niet meer van ons af
Nu kunnen we eindelijk beginnen met de bouw van ons droomhuis.
Wow wat ben ik blij, ons jaar kan niet meer stuk
ozzieozzie schreef:joehoe we hebben vanmorgen te horen gekregen dat we ons permanente visa hebbenHet heeft 8 maanden geduurd met veel tegenslagen, maar gelukkig hebben het dan u eindelijk. Wat een opluchting is dat zeg en echt een hele last van onze schouders.
Australie word niet meer van ons af
Nu kunnen we eindelijk beginnen met de bouw van ons droomhuis.
Wow wat ben ik blij, ons jaar kan niet meer stuk
Perrokai schreef:Lusitana, bedoel je met die begeerlijke portugees nog steeds die ricardo ? Ik ben twee dagen geleden begonnen met lezen echt net een boeketreeksverhaal. Niet de afloop vertellen hoor! Heb ik wat te doen in donkere dagen.
En zijn ze echt nog zooo primitief daar ? Lijkt een beetje turks, het binnenland dan. Daar gebeurt dat ook al horen wij dat niet te weten. Daar mag je je vrouw ombrengen als je denkt dat ze ontrouw is. Beetje eng wel. En jij als vrouw alleen daar dat wordt wel geaccepteert of geeft geen problemen ?
En qua gezondheid heb je het ook niet getroffen las ik, je hebt vanalles tegelijk, voel je je beter sinds je daar woont?
Hackie schreef:Bah, incest
En aan de rest gewoon scheit hebben
Lusitana schreef:Hackie schreef:Bah, incest
En aan de rest gewoon scheit hebben
Ja, ik doe mijn ding, ik begroet iedereen zoals het hoort, zeg "ja" op veel uitnodigingen voor vreetpartijen al eet ik bijna niks, ga kijken bij de plaatselijke zaalvoetbalclub, help de oudjes met tassen dragen en deuren openen, maak een praatje met de eenzamen. In return krijg ik vaak groenten en fruit aangeboden, of en glaasje van het een of ander. Dat schept een band.
Els ik een paar dagen niet gezien ben, maakt men zich zorgen.
Ik vind die sociale controle wel prettig.
Perrokai schreef:Ik ben nog nooit in Portugal geweest maar het klinkt allemaal erg bekend. Spanje verschilt er niet veel van en zeker het binnenland niet. En zelfs hier op het platte duitse land vinden de ouderen het toch wat vreemd als je geen kinderen hebt. Ze gaan er dan automatisch van uit dat je ze niet kan krijgen en drukken met alle goede bedoelingen als je er even lief naar kijkt een baby in je armen. Ze gaan er niet van uit dat je ervoor gekozen hebt.
Zo, die ricardo moest eens weten zeg dat vele vrouwelijke bokkers hun fantasie en zwijmels op hem loslaten. Ik ook en het is wel handig dat er geen close-up foto staat. Zo kun je de rest naar believen zelf invullen of erbij fantaseren !
Ik heb zelf in mn jonge jaren (20) heel wat meegemaakt, van sjeiken tot mick jagger en kid creole! Van super jachten tot hutjes op de hei. Tja, jong blond slank maar niet dom gelukkig.
Blond ben ik nog maar slank ???? Dankzij stoppen met roken.
En ik vertel die verhalen eigenlijk nooit omdat men er dan van uit gaat dat alles via de matras is gegaan en ik nagenoeg geen matras gezien heb. Ongelofelijk maar waar !![]()
Toch droom ik een beetje met je mee, en velen met mij, het heeft toch wel wat als ik het allemaal zo hoor. Iets avontuurlijks denk ik iets wat me wel aantrekt maar een stap die ik nooit zou durven zetten. Waarom zit je in het binnenland en waarom daar en waarom niet in Spanje ? Hoe kom je daar terecht ?
Hackie schreef:Als je nou met een Sjeik was aan gepapt, had je nu van die mooie arabische volbloeden![]()
Geintje hoor
Perrokai schreef:Hackie schreef:Als je nou met een Sjeik was aan gepapt, had je nu van die mooie arabische volbloeden![]()
Geintje hoor
Ja waarschijnlijk wel, ik werd nu met een horloge afgescheept, bleek jaren later zo naief als ik was wel goud te zijn.![]()
Nu moet ik het doen met mn Fries met een vleugje Arabier...![]()
![]()
Lusitana schreef:Grappig genoeg snapte mijn familie ook niet waarom ik niet naar Spanje ging, daar ik al Spaans sprak en nog geen Portugees. Maar het trekt me gewoon niet. Nou ja, het is allemaal lostsbepaling geweest, hoor. Ik heb het niet zo bewust gekozen.
Perrokai schreef:Ik heb zelf in mn jonge jaren (20) heel wat meegemaakt, van sjeiken tot mick jagger en kid creole! Van super jachten tot hutjes op de hei. Tja, jong blond slank maar niet dom gelukkig.
Blond ben ik nog maar slank ???? Dankzij stoppen met roken.
En ik vertel die verhalen eigenlijk nooit omdat men er dan van uit gaat dat alles via de matras is gegaan en ik nagenoeg geen matras gezien heb. Ongelofelijk maar waar !![]()
Lusitana schreef:Sommige mensen vinden het moeilijk te geloven dat beroemde en rijke mensen ook nog gewoon MENSEN zijn.
Perrokai schreef:En die vlinders ? Toch niet in je buik van die Ricardo? (Ben pas op blz. 65 en ze gaan tot 500 nog wat )
Nou is het hier ook heel zacht voor de tijd van het jaar, zo'n 11 graden, maar grauw donker en nattig echt om depressief van te worden. Mn pas geplante blauwe irisbollen staan al een halve meter hoog. De fuchsia's leven gewoon nog, de vissen eten nog en het gras groeit ook nog steeds. Als we niet even strenge vorst krijgen is hier geen houden aan in de dazentijd......
Vanavond ook weer les gehad, maar niks lekkers kunnen vinden, zijn bijna allemaal meiden helaas........in het hele dorp is niks leuks allemaal zo gewoon. Maar wat klets ik ook, ben toch gelukkig getrouwd....
Wat een geluksvogel ben jij (op dat gebied), die Grardus was toch ook niets mis mee, en nu Ricardo, en Neb is ook niet verkeerd ?