kaswolter schreef:heey als jullie op terchelling op vakantie komen komen jullie dan ff hoi zegge??? hihih
zal wel even zwaaien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaswolter schreef:heey als jullie op terchelling op vakantie komen komen jullie dan ff hoi zegge??? hihih
Terschelling schreef:Nou, zal ik maar even wat rechtzetten dan? De verhaaltjes op Terschelling willen wel eens uit de hand lopen...
Manege de Barrage op Terschelling is inderdaad overgenomen. Tot zover klopt het verhaal. De manege is overgenomen door mijn ouders, die hiervoor al jaren de Strieper Stallen op Terschelling hadden en dat best knap hebben gedaan aangezien ze volgens japs niet wisten wat de voor- en achterkant van een paard is.Ik werk met ze samen om van de manege iets moois te maken.
De meeste manegepaarden zijn er nog gewoon en er zijn een paar bijgekomen van Striep. Het zijn er nu zestien. Enkele paarden zijn door de vorige eigenaars verkocht voordat wij de manege overnamen. Niet door ons dus.
De vorige eigenaars zijn niet failliet gegaan. Dat zijn eilander roddels.
Op dit moment wordt de manege (op dit moment nog voornamelijk het hotel en de bar) volledig op z'n kop gezet. Straks gaat ook het manegegedeelte opgeknapt worden. We zijn hier zo druk mee dat de buitenritten nog even moeten wachten, maar dat wil niet zeggen dat we die niet gaan doen! Kijk maar op: http://www.manegeterschelling.nl en maak je daar dus geen zorgen over!
Femskie: wij hebben van de vorige eigenaars niets gehoord over zomerpersoneel en we hebben ook geen gegevens van ze gekregen. Wij weten niet wie er wel en niet heeft gewerkt, maar je had rustig even langs kunnen komen hoor! We bijten niet!![]()
Inmiddels hebben we al personeel voor deze zomer, maar als je papieren hebt om les te geven komende winter, laat het dan zeker even weten!
Yep, we houden op zondagochtend kerk in de kantine.
*o/* En wij vinden dat de paardjes net als wij minstens een dag in de week vrij moeten hebben! Is daar iets mis mee dan?
Tenslotte: Japs en Femskie... bel me gerust even op voor een afspraak, dan mogen jullie even uitleggen welke paardjes er op dit moment zielig bij staan. Sterker nog: ik zal het hier op deze pagina hoogstpersoonlijk toegeven als de dierenarts het met je eens is! En als ie je gelijk geeft betaal ik z'n rekening! Als ie het niet met je eens is betalen jullie de rekening en dan geven jullie dat hier toe. Goeie deal toch?
Maar voor iedereen die het met eigen ogen wil zien: je bent helemaal welkom! Kom gerust rondkijken! Het is ons doel om paard en ruiter zoveel mogelijk plezier met elkaar te laten beleven en ik ben er zeker van dat je dat bij ons wel zult kunnen merken!
Jelte
Manege Terschelling