De bedoeling is om in juni nar Toscane of naar ergens in Frankrijk te gaan... en als het aan mij ligt misschien in september naar Turkije of kreta (klein kansje, maar ik ga het probereb ) en in december naar Praag. Even inhalen vor de afgelopen jaren dat we niet op vakantie zijn geweest...
ik ga 4 nachten naar een plaatsje bij wenen. 3 nachten naar uttendorf (ook in oostenrijk) en 1 week naar Interlaken, in zwitserland.. op de camping manor farm.. we vertrekken op 14 juli en t is de 4e keer dat ik naar die camping in interlaken ga
Wij gaan naar Canada En ik ga daarna nog een weekje met mijn paard op trainingsweek in Limburg.
We gaan toch niet naar Canada, het is gewijzigd in Ierland. Eerst 2 dagen Dublin, dan 5 dagen een kasteel in Adare en dan 7 dagen een ander kasteel. Volop paardrijden!
Ik ga 9 augustus voor 12 dagen naar Mallorca. We zijn er vorig jaar ook geweest en hebben een super tijd gehad. Volgend jaar gaan we wel weer ergens anders heen maar we wisten het nu niet en er waren niet zo veel kames meer vrij. We gaan lekker all-inn dus lekker helemaal niks aan je hoofd.