Zin in wintersportvakantie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marijkuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:54

ik ben vrijdag weer gekomen wintersport in saalbach hinterglemm, ben gewoon bruin geworden door de zon daar... haha was wel ff weer lekker om te snowboarden maar de sneeuw was op het laats wel dikke bagger

jimmy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:33

wij zijn ook weer terug vanuit oostenrijk,het was echt werkelijk fantastisch goede sneeuw zon,super mooi hotel op de piste tegen over de apresski bar erg belangrijk. en daar hebben we ook goed gebruik van gemaakt,dus nu ben ik weer aan t afkicken dat ik niet iedere dag kan apresskieen en ook nog uit.
ieder jaar heb ik heimwee naar nederland en wil ik graag terug en dat al 22 jaar lang.
maar dit jaar wilde ik niet meer weg.mede dankzij de leuke mensen die ik ontmoet heb daar(dus wouter en remon bedankt),en dus de vele leuke gezellige avondjes(nachten) die we hadden.maar ook het skieen ging dit jaar super,ben vaak een beetje onzeker,maar dankzij me vader en twee hele leuke nl ski leraren is dit helemaal weg....

we zijn nog 2 keer wezen rodelen in t donker van de ski piste af erg leuk,in t begin wel een beetje eng,maar o zo gaaf wat gaat dat hard zeg.en wezen avond skieen ook iets heel anders maar zeker de moeite waard.
ik heb gelijk al geboekt voor volgend jaar maar dan een paar dagen langer.

Nathazzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:47

Ik ga 10 maart weg met de bus naar Mayerhofen in Oostenrijk, dus nog 1 weekje wachten! Degene die al in Mayerhofen zijn geweest, hoe was de sneeuw? Hoop dat we echt n goed weekje gaan krijgen, zon overdag en s'nachts sneeuw! Maar daar hoopt iedereen op natuurlijk!

Ik ga dit jaar trouwens voor t eerst snowboarden, na 14 jaar skieen! Nog meer mensen die zijn gaan snowboarden na n paar jaar skieen, hoe is dat bevallen?

RomyFellow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:55

Nathazzz schreef:
Ik ga 10 maart weg met de bus naar Mayerhofen in Oostenrijk, dus nog 1 weekje wachten! Degene die al in Mayerhofen zijn geweest, hoe was de sneeuw? Hoop dat we echt n goed weekje gaan krijgen, zon overdag en s'nachts sneeuw! Maar daar hoopt iedereen op natuurlijk!

Ik ga dit jaar trouwens voor t eerst snowboarden, na 14 jaar skieen! Nog meer mensen die zijn gaan snowboarden na n paar jaar skieen, hoe is dat bevallen?

Ik ben een net een weekje terug uit Mayerhofen. In het begin was de sneeuw nog goed, maar het werd wel minder! Je kan niet meer goed naar het dal skien. Bij ons was wel veel zon