Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik las op FB dat het drama was met parkeren? Dat als je tot het einde bleef en de parkeerplaats af wilde dat het 1.5 uur kon duren? Geen check op parkeerkaart?
Ik zie op FB dat het super druk was. Ik ben echt heel blij dat ik er vorig weekend was.
Bellatrix schreef:Ik ben vorige week ook eerder weggegaan. Rond 16.30 reed ik weg en geen file of wat. Denk dat ik dat erin hou, dan maar geen eindshow. Ik kon heel relaxed wegrijden en was ook nog es op tijd thuis.
Vorige week was niet uitverkocht hoor, dit weekend wel dus drukker.
KletsKoekje schreef:Wij gaan morgen, moet je heel veel eerder aanwezig zijn bij de shows/clinics om een plekje te bemachtigen of is het goed te doen?
Bellatrix schreef:Ik las op FB dat het drama was met parkeren? Dat als je tot het einde bleef en de parkeerplaats af wilde dat het 1.5 uur kon duren? Geen check op parkeerkaart?
Ik zie op FB dat het super druk was. Ik ben echt heel blij dat ik er vorig weekend was.
happytime schreef:Zaterdag voor het eerst sinds jaren weer eens geweest( laatste keer was in Deurne)
Helaas geen menclinics/spullen maar wel veel suplementen,voer ed.
Bij welshstamboek wezen buurten( doordat er vanwege welzijn dieren er geen ponys meer mogen komen zijn er geen andere stamboeken)top dat jullie er wel waren![]()
Tineke en imke waren weer leuk samenook springen,samengesteld gekeken,zeer diervriendelijk tegenwoordig.
Echt leuke dag gehad en natuurlijk teveel gekocht.voor degene die nog gaan: veel plezier
R_emkee schreef:Wie oh wie zie ik morgen allemaal bij de stand van Torsy hoofdstellen en Gyrizo bitten ?![]()
Ik kom daar een dagje meehelpen in de stand
lovelucydan schreef:Ik ben ook vandaag geweest met vriendinnen met een kleine meid. Even stiekem de penny uitgehangen. Kind vond het machtig mooi allemaal.
We waren naar de show van Fenna en Nikki. Maar wat een gemiste kans wat dat hoor.
Zo zonde een ingesproken verhaaltje, ze vertelden precies niks en je verstond het eigenlijk ook niet goed. Geen idee wat nou de bedoeling van de show was.... Echt jammer. Het zou juist een enorme inspiratiebron zijn als Nikki en Fenna uitleg zouden geven over wat ze doen en hoe je correct kan rijden. Want eerlijk Fenna is enorm vooruit gegaan in haar rijden sinds zij les krijgt
NikkivanOlst schreef:lovelucydan schreef:Ik ben ook vandaag geweest met vriendinnen met een kleine meid. Even stiekem de penny uitgehangen. Kind vond het machtig mooi allemaal.
We waren naar de show van Fenna en Nikki. Maar wat een gemiste kans wat dat hoor.
Zo zonde een ingesproken verhaaltje, ze vertelden precies niks en je verstond het eigenlijk ook niet goed. Geen idee wat nou de bedoeling van de show was.... Echt jammer. Het zou juist een enorme inspiratiebron zijn als Nikki en Fenna uitleg zouden geven over wat ze doen en hoe je correct kan rijden. Want eerlijk Fenna is enorm vooruit gegaan in haar rijden sinds zij les krijgt
Dat gaan we meenemen voor volgende keer, bedankt
Het is altijd even zoeken en puzzelen wat werkt, vorig jaar hebben we wel een informatieve rij-demonstratie gedaan, maar was voor veel kids mega saai en te ingewikkeld
Het geluid is daar trouwens wel vaker... Niet ideaal
Vandaag zetten we een tandje harder qua geluid iig! De voice over - muziek was een try out, voor veel andere mensen werkte het juist wel
Voor mij was dit ook even de oplossing, momenteel ben ik vanwege een burn out niet helemaal lekker in staat om een heel verhaal te vertellen en heb ik bijvoorbeeld EquiDay volgend weekend ook moeten afzeggen.
Jammer dat het voor jullie net niks was, hopelijk volgende keer weer wel! We nemen dit mee