Castlefest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Castlefest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 18:44

Yes! Fijn om te horen. Laat vooral ook weten hoe jullie het vonden.:)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 08:17

Wat was dit gaaf zeg. Het was wel ontzettend druk maar door alle ruimte nog redelijk te doen. Maar de sfeer is echt geweldig, iedereen is vriendelijk/blij en gewoon aan het genieten. Geen onvertogen woord als je een keer tegen iemand op botst per ongeluk. En wat een mooie mensen lopen er rond <3
Voor herhaling vatbaar :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 08:36

Hoe zijn de kraampjes daar? :D Ik zou ook best eens willen gaan maar weet niemand die mee zou willen. _O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 08:54

Veel vooral ! Veel lederwaren, sieraden,accessories,kleding enz elk deel ook eea aan eten en drinken al was het op bepaalde plekken wel enorm druk en niet op elke plek evenveel keus als je vegetarisch bent.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 11:02

Captain schreef:
Hoe zijn de kraampjes daar? :D Ik zou ook best eens willen gaan maar weet niemand die mee zou willen. _O-

Er zijn meer mensen die alleen gaan en daar toch aansluiting vinden. :)
Ik was wel blij dat ik het over twee dagen verspreid heb. Eerste dag hebben wij alleen de Bands gedaan die we wilden zien en gister zijn we wezen shoppen.
Heel veel slenteren, zo erg dat mijn schoenzool er af kwam liggen, oeps, gelukkig waren we toen al richting auto en heeft vriendin alvast vooruit gelopen om de auto te halen.

Het wachten voor de oversteek duurde het langst waardoor we een lezing gemist hadden, maar wel leuke gesprekken gehad waardoor het te doen was en het was droog!

Normaal koop ik elk jaar een boek op Castlefest, maar dit jaar voor het eerst niet.xD alle boeken die ik zag, had ik al en zag niets nieuws. Alleen een beeldje, een cd en een dobbelstenen set voor een spel wat ik met vrienden speel. Dus heel weinig voor mijn doen, maar wel even goed voor de portemonnee.

Aanrader is voor de wc’s echt door te lopen naar andere velden, daar hoef je dan het minste te wachten en eten te halen wanneer de bands aan het spelen zijn. Dan maar niet vooraan, maar een volle maag.xD hetzelfde geld voor de tokens waarmee je het eten betaald. We zagen bij de 1 een hele lange rij op een gegeven moment en bij een ander paar stappen verder helemaal niemand. Drie keer raden waar wij ze gehaald hebben toen. Daardoor op het feest zelf bijna niet in Rijen gestaan. Alleen Village zijn we van weggevlucht voor de drukte. Dit jaar waren Meadow en Forest onze favoriete velden.:)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 07:36

Ik heb drie heerlijke dagen gehad. Weer viel heel erg mee en ik heb weer heerlijk gegeten, binnen de perken geshopt en vooral heel veel fijne muziek en mensen.

En falafel en schoorsteenbrood en bloeeeemkool :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 07:49

Dat schoorsteenbrood was echt heerlijk <3 en de knoflookbroodjes

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 08:07

De vega curry bij Forrest was ook echt weer heel goed. Die haal ik vaak om nog wat echte groenten binnen te krijgen haha. Ik ben echt nog steeds moe, elke dag vroeg op en elke nacht dansen op de silent disco. Het was geweldig en ik wil terug <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 16:57

Mondy schreef:
Wat was dit gaaf zeg. Het was wel ontzettend druk maar door alle ruimte nog redelijk te doen. Maar de sfeer is echt geweldig, iedereen is vriendelijk/blij en gewoon aan het genieten. Geen onvertogen woord als je een keer tegen iemand op botst per ongeluk. En wat een mooie mensen lopen er rond <3
Voor herhaling vatbaar :j

Gewoon een boktmeeting houden volgend jaar :D
Ik kon dit jaar helaas niet en baal daar flink van, want het is een geweldig evenement om heen te gaan.
Dus volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 05:41

Het was voor ons ook de eerste keer en we hebben twee geweldige dagen (vrijdag en zondag) gehad. Wij hadden de kinderen mee en ook voor de kleintjes was er genoeg geregeld en te doen. Het speelveld speciaal ingericht voor kinderen vonden we een grote plus, dat heeft Elfia dan bijvoorbeeld niet. Ik vond de rijen bij het eten en het drinken wel meevallen, maar we keken gewoon naar waar het druk was en waar niet of we besloten op andere momenten iets te eten. Op zondag heb ik nog wel aan het einde van de dag een uur in de rij voor de mede gestaan terwijl het schijtweer was, dat vond ik dan wel minder. Gelukkig was ik in goed gezelschap en heb ik me prima vermaakt in de rij.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 20:18

1 oktober gaan de kaarten weer in de verkoop. Ik ga vast sparen...

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 20:57

Ik zag het, had graag wat extra maanden gewild voor sparen. XD
Zelf vond ik januari/februari altijd vroeg genoeg….

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 05:46

Tink89 schreef:
1 oktober gaan de kaarten weer in de verkoop. Ik ga vast sparen...

Goed dat ik dat zo lees nu, hoop voor komend jaar een cabin te scoren om de peuter mee te kunnen nemen :Y)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 07:04

Wij gaan wrs weer voor hotel de engel. Goedkoper dan een cabin, met eigen douche en toilet en op 4 min rijden van het terrein. Maar niet op het terrein, dus ik twijfel nog. Hotel is wel al gereserveerd.