Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Met de fake it till you make it bedoelde ik vooral ‘doen alsof ik stoer ben terwijl ik me niet zo voel’ haha.
Maar ik denk dat we beide even stoer zijn hoor! Ik vind IJsland nog wel meer next level dan Zweden en Noorwegen en jij bent gelijk voor dit mega ambitieuze plan gegaan, dat vind ik knap als piekeraar! En zo laat ben je er nog niet bij, ben toevallig gister aan het boek begonnen van een vrouw die op haar 55ste aan haar eerste fietsreis begin, ook nog eens gelijk door heel Zuid-Amerika heen. Oftewel, we hebben nog wel even voor een hoop goede fiets plannenInclusief lessen, stapjes terug nemen en doelen bijstellen.
Suliko schreef:Amber15, het boek is When we’re not afraid: my 12,000 km bike-packing ride through South America van Leonie Katekar. Geen hoogstaande literatuur hoor, maar wel leuk geschreven en altijd tof om iemand zijn struggles te herkennen en de verschillen met een compleet ander continent.
Suzanne F. schreef:Prachtig daar. Ik zou daar best kunnen wonen denk ik. Zweden of Noorwegen ofzo.
Mando schreef:Wat prachtig daar en je heb gelijk hoor lekker met de trein.
Ik vind je echt stoer en topper
Ibbel schreef:Wat een 'god send' dat je dan de perfecte kampeerplek vindt in het vrijwel donker - het zal er nog net íets langer licht blijven dan hier, maar heel veel zal het ook niet meer schelen.
Ik volg je topic in stilte en met bewondering. Ik ken Zweden een beetje, Noorwegen niet op een bliksemwerkbezoek aan Oslo na, en ik weet dat het er schitterend is. Maar om het nou per fiets te verkennen...