Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Je schuur is zo groot, kun je gewoon een grote gezamelijke ruimte inmaken voor ze waar ze elke nacht zijn. Probleem opgelost.
Nickolay schreef:pien_2010 schreef:Je schuur is zo groot, kun je gewoon een grote gezamelijke ruimte inmaken voor ze waar ze elke nacht zijn. Probleem opgelost.
We hebben nog geen schuur, of in ieder geval geen schuur die stevig genoeg is om de paarden veilig in te zetten.
Maar we gaan eerst deze schuilstal zetten en kijken dan wel verder.
en dan is het gewoon een fijn idee dat ze 's nachts niet kunnen ontsnappen. Wij hebben trouwens ook nog wel elektriciteit op het hout zodat ze niet aan het hout knabbelen en zodat het nog extra veilig is en gaas aan de onderkant zodat er niet makkelijk beesten in kunnen komen. Ook daar ben ik wel blij mee want er lopen best veel mensen met honden langs die dus niet zo onder de omheining kunnen schieten. Ook voor de honden zelf
Nala is heel nieuwsgierig met honden en gaat er vriendelijk maar ook bedreigend op af soms. Mooie schuilstal hebben jullie uitgekozen. Grappig trouwens dat je paarden in Alteveer staan....half jaartje voor ons Zweden avontuur hebben we geboden op een huis daar...vlak naast een manege. Helaas niet geworden maar het was wel het begin van ons avontuur om richting het noorden te gaan
roekes schreef:Wat leuk om dit tegen te komen op bokt. Ik had al hele verhalen gehoord van iemand uit het ziekenhuis. Kan niet anders dan dat jouw vriend dit aan mijn vader heeft verteld.
Hopen dat hij gauw opknapt en dat jullie naar jullie prachtige huis in Zweden kunnen verhuizen.

Nou is het echt aftellen! Sizzle schreef:Misschien even als tip.
Over het algemeen wordt aangeraden om de temperatuur op minimaal 14 graden te houden ivm schimmelvorming.