Laatste keer kwamen ze bij mij met zo’n staaf waar een doekje aan vast zat om te checken op drugs, heb nog nooit drugs gebruikt in mijn leven, moest gewoon lachen

Je zal maar iets aangeraakt hebben waar wel iets aanzat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Graag gedaan! Het is 't niet waard om de voorpret van de vakantie voor te laten verpesten of om stress van te hebben. Ik vond het ook als gedoe voelen allemaal maar als je gewoon beide QR codes kan tonen staat niets je in de weg om een leuke vakantie te hebben!
theadora99 schreef:Ik werd gefouilleerd bij de douane in Nederland (bij handbagage controle), was ook grappig. Helemaal vragen of ik het oke vond, maar het kon me niet zo veel interesseren, ik had niets te verbergen.
Op de terugweg hadden we nog wel stress, onze koffer (met cijferslot) ging ineens niet meer open. Bleek de code per ongeluk veranderd te zijn (???), maar met handbagage controle (op LPA) moest de koffer open. Wij uitgelegd, oke hij mocht wel dicht, toen toch niet meer, toen weer wel, toen niet meer, uiteindelijk toch wel weer. Was een beetje lastig haha.
Petrichor schreef:theadora99 schreef:Ik werd gefouilleerd bij de douane in Nederland (bij handbagage controle), was ook grappig. Helemaal vragen of ik het oke vond, maar het kon me niet zo veel interesseren, ik had niets te verbergen.
Op de terugweg hadden we nog wel stress, onze koffer (met cijferslot) ging ineens niet meer open. Bleek de code per ongeluk veranderd te zijn (???), maar met handbagage controle (op LPA) moest de koffer open. Wij uitgelegd, oke hij mocht wel dicht, toen toch niet meer, toen weer wel, toen niet meer, uiteindelijk toch wel weer. Was een beetje lastig haha.
Ooh dat heb ik ook gehad! Kreeg in het hotel mijn koffer niet meer open, gelukkig was er achteraf maar 1 cijfer veranderd dus naar een paar pogingen ging hij als nog open. Maar had toen wel echt even stress.
sunny16 schreef:Helaas heeft mijn reisgenootje medegedeeld dat ze dus niet mee op vakantie gaathelaas kon ik verder niemand vinden die op zo'n korte termijn nog vrij kon krijgen. Nu heb ik dus besloten om maar in m'n eentje te gaan
ben benieuwd hoe dat gaat worden.
sunny16 schreef:Ma_n0n schreef:Wij willen in oktober graag een weekje naar la Palma. Kun je daar ook paardrijden door de natuur?
Mijn vader had daar vorig jaar voor mijn moeder wat geregeld met een vrouw met IJslanders, toen ging de reis vanwege corona echter niet door.
Ik kan wel even vragen wie dat was?
sunny16 schreef:Mijn vader had daar vorig jaar voor mijn moeder wat geregeld met een vrouw met IJslanders, toen ging de reis vanwege corona echter niet door.
Ik kan wel even vragen wie dat was?
Citaat:Oh dat zou super zijn!
Peuk schreef:Iemand tips voor een fijne autoverhuurder in Gran Canaria?
Zie door de bomen het bos niet meer, overal slechte recensies, torenhoge prijzen. Help.
Ik kan het ook pas kortdag regelen want ik heb nog geen creditcard beschikbaar. Heb een nieuwe en nog geen pincode ontvangen. Echt een drama want we gaan volgende week donderdag.
Zie door de bomen het bos niet meer, overal slechte recensies, torenhoge prijzen. Help.
Ik kan het ook pas kortdag regelen want ik heb nog geen creditcard beschikbaar. Heb een nieuwe en nog geen pincode ontvangen. Echt een drama want we gaan volgende week donderdag.
Roodvos schreef:Balen zeg Sunny 16! Maar ga gewoon een paar leuke dingen doen en je zult zien dat je snel genoeg mensen leert kennen.
@Peuk, is de pincode niet gelijk aan de vorige creditcard?
Mijn vliegtuig vertrekt over iets meer dan 12 uur